sobota, 23 października 2021

Aranżacja stołu z warzywami:-))



Mam dziś dla Was kolejną propozycję jesiennego nakrycia stołu.
Tym razem bohaterami są warzywa i to nie tylko te prawdziwe.
Jesień zasypuje nas bogactwem warzyw więc postanowiłam 
je wykorzystać w mniej oczywisty sposób, a mianowicie do dekoracji stołu.
Bohaterem tej aranżacji są też talerzyki z warzywnym akcentem, które zakupiłam w Duce.
Bardzo mi się spodobały ich kolory i design.
Do ceramiki dodałam troszkę drewnianych i wiklinowych akcentów 
i powstała taka oto aranżacja:-)
Jak Wam się podoba?


I'm here today to share with you my next table styling:-)
The main theme of this decoration is vegetable garden.
Autumn gives us plenty of vegetables and I decided to use them for decorative purpose.
The trigger for this tablescape was the set of vegetable plates that I bought in Duka. 
I really like their colours and design. To make it all complete I added some wooden accents
and the final effect you can see in the pictures:-)
How do you like it? Let me know:-)




















Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Jak pieknie, jesiennie, przy takim stole każdy z przyjemnością usiądzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Bardzo ładne talerze. W takiej zastawie każdy gość dostanie inne warzywo. To bardzo ciekawe :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Tak masz rację:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...