niedziela, 10 października 2021

Muffiny malinowe:-)


Moje krzaczki malinowe w tym roku zaszalały
więc wymyślam coraz to nowe deserki z tymi owocami.
Tym razem padło na malinowe babeczki.
Jest to super szybki deserek, a takie muffinki świetnie się sprawdzą 
jako drugie śniadanie do pracy czy szkoły. 
Ja zawsze piekę je według przepisu z Moje Wypieki
tylko zmieniam mąki na pełnoziarniste orkiszowe i cukier na ksylitol.
Taka troszkę odchudzona wersja:-)


My raspberry bushes went crazy this year and I have lots of raspberries.
That's why I come up with new ideas for raspberry desserts.
Today I made some muffins.
They are easy and fast to make and you can take them 
as a packed lunch to work or school.
I always use the recipe from Moje Wypieki.
I only change types of flour for healthier one 
because I'm into fit baking:-)








Dobrego tygodnia dla Was:-))

Have a good week:-))

10 komentarzy:

  1. Ale pyszności przygotowałaś.Z malinami mufinek nigdy nie jadłam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne babeczki, prześlicznie wyglądają i na pewno wspaniale smakują <3 Ależ masz cudne foremeczki na nie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pyszniutko, kolorowe z listkiem mięty, jadłabym... tym bardziej, że z ksylitolem i orkiszem... oj, na jednej bym nie poprzestała:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem, jak upiekę na jednej nie mogę poprzestać:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Przepysznie prezentują się te muffiny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają wspaniale:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...