niedziela, 31 października 2021

Aranżacja stołu: Wesołe Duszki:-)


Dzień dobry w Halloween:-)
Witam się z Wami taką oto straszną aranżacją stołu.
Pomysł na tą dekorację dały mi te piękne duszki, które sama upiekłam.
Do duszków dołączyły małe nietoperze i czarownice,
z braku czarnego barwnika polukrowałam je na biało:-)
Skoro duszki i reszta ciastek była biała musiałam użyć biało czarnej zastawy stołowej.
Tym razem pomieszałam ceramikę od Bastion Collections z Rae Dunn.
Prawda, że świetnie się ta ceramika uzupełnia?
Jestem ciekawa jak Wam się podoba ta stylizacja?


Good morning on Halloween morning:-)
I'm here to share with you my latest table styling.
The trigger for it was a bunch of ghost cookies that I baked.
There are not only ghosts but also witches and bats.
Unfortunately, I didn't have a black food colouring so they got white icing.
Since all cookies were white I went for black and white tableware.
I mixed plates from Bastion Collections with Rae Dunn.
They look great together. Don't you think?
How do you like this table decoration?






















Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna aranżacja:)))ciasteczkowe duszki urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego piszesz, ze aranżacja jest straszna. Dla mnie jest cudna i idealna na świętowanie Halloween.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Mogłabym u Ciebie godzinami siedzieć przy stole, masz tam ślicznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Wspaniała aranżacja stołu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...