wtorek, 5 października 2021

Aranżacja stołu: Wiklinowe dynie:-)



Mam dziś dla Was kolejną propozycję nakrycia stołu w klimatach jesiennych.
Na stole oczywiście królują dynie, te wiklinowe od Riviera Maison są po prostu fantastyczne.
Super wpisują się w każdą aranżację. Tutaj zestawiłam je z kremową zastawą.
Kupiłam ją wiele lat temu na giełdzie ogrodniczej.
Do dyń dołożyłam jeszcze kilka szyszek, może nieco za wcześnie, 
ale jednak szyszki są cały rok i myślę, że dość dobrze zgrały się z dyniami.
Jak Wam się podoba taka dekoracja?


I have a new table decoration to show you today.
It's in autumn vibes and so I went for wicker pumpkins
which are very decorative and they suit every table styling.
Here I went for cream tableware that I bought long time ago at the garden market.
I also added some cones, maybe a bit too soon
but I think that they are available all year long and they are really very fancy
and they look really stunning with those pumpkins.
How do you like this table styling?


























Dziękuje za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dynie skradły moje serce od pierwszego wejrzenia:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Ciepła, jesienna aranżacja. Wiklinowe dynie świetnie się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...