piątek, 8 października 2021

Deser z malinami:-))


Moje malinki w tym roku szaleją, a ja nie wiem co też jeszcze mogę 
wymyśleć z nimi w roli głównej. Robiłam już koktajle i tarty i serniki
i mroziłam. Teraz przyszedł czas na galaretki.
Ten deserek podaję z jogurtem naturalnym by był lżejszy.
Bezy dodają słodkości więc myślę, że można tutaj zrezygnować ze śmietany.
To kto wpada na taki pyszny deserek?


My raspberry bushes are blooming crazily this year.
I've got really a lot of raspberries and I kind of run out of ideas what to do with them.
I've already prepared milk shakes, I've baked tarts and cheesecakes
and I froze some of them.
Now it's time for raspberry jelly:-)
To make it healthier I went for yoghurt instead of heavy cream.
Who wants to join me?


Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a nice weekend everyone:-))

8 komentarzy:

  1. Przepysznie prezentuje się ten deser :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie deserki:)))Twój wygląda przepysznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Takie najprostsze desery są najlepsze:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Aż ślinkę przełykam patrząc na te smakołyki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie na kawkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Malinowy rarytasik... pięknie wygląda, uwielbiam maliny. U mnie też obficie obrodziły w tym roku, najwięcej ich zjadam na surowo z krzaczka:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie i tak jak Ty uważam, że najlepsze są te jedzone prosto z krzaczka:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...