wtorek, 16 lutego 2021

Nowa lampa:-)


Nasza jadalnia nieco się ostatnio zmieniła
a to za sprawą nowej lampy, która zawisła nad stołem.
Od 17 lat szukałam lampy idealnej
i jeśli już taką znalazłam to niestety cena powalała,
a jeśli cena była ok to niestety mi coś się w danej lampie nie podobało.
Aż do czasu gdy przeglądając nowości Ikea natknęłam się na tę lampę.
Jak ją tylko zobaczyłam wiedziałam, że to jest właśnie to czego szukałam od lat.
A jak Ikea to wiadomo i cena była przyjazna i w końcu czuję, 
że to miejsce wygląda tak jak powinno:-)
A jak Wam się podoba mój nowy nabytek?


Our dining room has changed a bit recently
thanks to this new lamp:-)
I have been looking for the right lamp for over 17 years.
If I found something that I liked the price was out of the question
and if the price was OK, then the lamp was missing something.
Luckily, one day when I was browsing new arrivals from Ikea 
I saw this lamp and I knew that it must be mine:-) 
And since it was from Ikea so the price was really good.
Finally, I feel that my dining room is as I always wanted it to look like.
What do you think of my new lamp?




Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))

8 komentarzy:

  1. Świetnie wpasowała się ta lampa do Twojego wnętrza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nieskromnie powiem:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo ładna lampa:)))moja córka się nad podobną zastanawia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech ją kupuje...nie ma co się zastanawiać bo potem będzie szukała jej tak jak ja 17 lat:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Fajna lampa, świetnie oświetla stół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te trzy żarówki robią różnicę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Pasuje idealnie. Dobry zakup!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...