piątek, 12 lutego 2021

Czekoladowy torcik:-)


Ktoś, komu się nie odmawia, poprosił mnie bym upiekła tort urodzinowy.
Tort miał być czekoladowy z lekkim kremem.
Tak więc zakasałam rękawy do pracy i upiekłam taki oto torcik,
kakaowy biszkopt przełożony kremem śmietanowym 
z dużą ilością czekoladowych dodatków?
Jak się Wam podoba?
Przepis na ciasto zaczerpnęłam od Magdy z bloga Słodki Pomysł.
Magda ma na swoim blogu ogromny wybór różnych przepisów,
ja tym razem spróbowałam upiec biszkopt z wodą i powiem Wam, 
że biszkopt jest super wilgotny więc przepis jest godny polecenia.
Jeśli chodzi o krem to jest to tylko serek mascarpone ubity z kremówką 
z odrobiną cukru pudru.
Na blogu Magdy znajdziecie całą masę przepisów na kremy,
głównie na maśle, a że ja nie przepadam za maślanymi kremami 
więc wybieram najprostszy w wykonaniu:-)
Inspirację na dekorację zaczerpnęłam z Pinterestu.
Z tego co wiem torcik wszystkim smakował więc chyba osiągnęłam sukces:-)


Someone asked me to bake a birthday cake
and here it is:-) It was supposed to be a chocolate cake with white cream:-)
I added a lot of chocolate sweets to make it even sweeter:-)
How do you like it?
The recipe for a sponge cake comes from Magda's blog A Sweet Idea.
She has got a lot of fantastic ideas and recipes.
To make this cake you add a little bit of water and so the cake is very moist.
The cream is made of mascarpone cheese and heavy cream
with a bit of sugar. I don't like creams which are based on butter.
They seem too heavy for me and I wanted the cake to be light.
The decoration idea comes from Pinterest.
I love this site, you can get so many inspirations there.
I know that my cake was a hit and I was really glad to hear that:-)






Dobrego dnia dla Was:-))

Have a good day:-))

12 komentarzy:

  1. Dziewczyno jakiego Ty co chwilę smaka mi robisz! A że sama takich cudowności piec nie potrafię, to mogę się tylko wgapiać w ekran komputera.
    Tort wygląda obłędnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba po prostu spróbować swoich sił:-) Ja też jeszcze niedawno nie potrafiłam zrobić wielu rzeczy, a teraz nie ma problemu by zrobić nawet tort:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Rewelacyjny tort Anitko, aż ślinka cieknie. Dobrze, że od patrzenia się nie tyje.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też tylko sobie na niego popatrzyłam:-)) Takie torty lubię robić najbardziej bo nie ma potem wyrzutów sumienia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Majstersztyk... świetnie go udekorowałaś, zwłaszcza ten szlaczek z precelków mi się podoba. Ja też najczęściej robię taką masę do przełożenia, jest najsmaczniejsza... mniam. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Ten szlaczek z precelków tak nie wiadomo skąd mi się urodził, ale też myślę, że to on najlepiej tort dekoruje:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...