środa, 24 lutego 2021

Kubeczki w nowej odsłonie:-)


Mój kubeczkowy wieszak zmienił swoje wdzianko.
Wiosna jest już z nami, powietrze jest świeże, jest coraz cieplej 
więc postanowiłam wprowadzić też trochę wiosny do domu 
i pochować wszystkie czerwienie
a w ich miejsce powyciągać pastelowe kubeczki.
I w ten sposób zrobiło się lekko i przyjemnie:-)
A Wy jak przywołujecie wiosnę?


My mug hanger changed its image.
Spring is coming, you can feel it in the air and that's why
I decided to put away all red decor and go for pastels.
I love pastels because they are so fresh and light.
This is my way of having just a little touch of spring at home.
How do you like my new decoration?




Dziękuję za odwiedziny:-)))
Dobrego dnia dla Was:-))

Thank you for stopping by:-)))
Have a good day:-))

16 komentarzy:

  1. Niedościgniona kolekcja, cudne kubeczki:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)Cieszę się, że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Piękna kolekcja kubeczków:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak na wiosnę powinno być:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Śliczne kubeczki, fajne wiosenne kolorki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Wspaniała kolekcja. Miałabym problem na który kubek się zdecydować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest też często mój poranny problem:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Wspaniała kolekcja pięknych naczyń:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Jestem raczej minimalistką jeżeli chodzi o kuchnię, więc u mnie nie znalazłabyś nawet 1/4 naczyń jakie Ty posiadasz. U mnie akcentem wiosennym od kilku lat jest kolor ścian :) groszkowy!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej kuchni nie ma mowy o minimalizmie:-((( Ten typ tak ma, ale dobrze mi z tym:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. Naczynia wspaniałe i pokaźna kolekcja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...