poniedziałek, 8 lutego 2021

Kredens w nowym wdzianku:-)


Dni stają się coraz dłuższe i choć aura za oknem nadal zimowa
to w moim domku powiało wiosną.
Kredensik przybrał wiosenne barwy za sprawą kilku kwiatów cebulowych
i mojej ulubionej ceramiki Rae Dunn.
Bardzo ją lubię i szkoda, że w naszym kraju jest tak trudno dostępna
i w zasadzie niemożliwe jest rozszerzenie tej kolekcji:-(
Ale i tak należy cieszyć się tym co się ma:-)
A jak jest u Was? 
Wiosna zawitała już do Waszych domków?


Days are getting longer and longer
and although it's still winter and it's very cold outside
it's spring like at my home:-)
My old dresser has got a new image.
I brought some bulb plants and I displayed my Rae Dunn collection.
I really love it and I wish it was available in Poland
so I could extend my collection:-(
But on the other hand, you should be thankful for what you have 
so I'm really glad I have these few pieces.
Have you already invited spring to your homes?








Dziękuję bardzo za odwiedziny:-))

Thank you very much for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Kredens przyjął bardzo eleganckie wdzianko:)))fajna szufladka na roślinki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Cudowne wdzianko ma Twój kredensik :) troche zimy trochę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u ciebie z tymi zielonymi , roślinnymi dodatkami. U mnie za oknem sroga zima to i w domu jeszcze brak wiosennych akcentów . Poczekam z tym na cieplejsze dni. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za oknem podobnie, ale w domu zaklinam już wiosnę:-)) Choć zima za oknem mi nie przeszkadza:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Pięknie.
    A ja cieszę się nadal zimą i u mnie nadal wiszą gwiazdki, bałwanki i światełka :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima za oknem więc jak najbardziej rozumiem:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Piękne wdzianko z zielonymi akcentami. U mnie śniegu po pas, jakoś nie czuję jeszcze wiosny... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za oknem podobnie, ale w domku chcę już poczuć nieco wiosny:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...