poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Wielkanocny kredens


Mój kredens przybrał już świąteczne szaty:-)
Przysiadły się na nim różnej maści zające i dokazują.
Powiem Wam, że bardzo się w tym roku ociągałam 
z wyciąganiem świątecznych dekoracji.
Rozumiem, że wielu z Was wcale nie ma na to najmniejszej ochoty,
ale jak już je wyciągnęłam tak od razu poprawił mi się humor
i jakoś tak z większą niecierpliwością czekam na święta.
Wiem, że w tym roku będzie inaczej,
wszystko będzie inaczej, ciężko jest mi sobie wyobrazić, 
że nie pójdziemy do Kościoła, że nie będzie święconki,
tego oczekiwania...
ale przetrwamy i to tak by następne święta były już bardziej radosne.


My old dresser is decorated for Easter:-)
There are a lot of bunnies and they are having fun:-)
I must tell you that I really didn't want to start decorating my house
because of all the situation right now,
but after I did I felt much better. It cheered me up a bit.
And I do understand that some of you are not in the mood for decorating
because this Easter will be different and not so cheerful.
I can't imagine Easter without going to church
and having food blessing, that waiting...
but still we will survive
and hopefully, next Easter will be much more joyful:-)












Dobrego dnia:-))

Have a good day:-))

16 komentarzy:

  1. Ślicznie u Ciebie Niteczko, jak zawsze...
    A tegoroczne Święta, cóż...
    Ale cierpliwie przeczekamy, z godnością, z miłością...
    I oby było lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Polu, oby było lepiej...bo kiedyś to lepiej musi nadejść:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Śliczności poukładałaś w swoim kredensie:))mnie też o samego oglądanie zrobiło się weselej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba jakoś ten nastrój świąteczny podkręcić:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Rozhasały się króliczki i zające po kredensie, ślicznie już masz.
    Jeszcze będzie normalnie, pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wesoła banda się zrobiła:-))
      Tak musimy w to wierzyć:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Piękny, świąteczny kredens. Bardzo podobają mi się wszystkie kròliczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się moja dekoracja spodobała.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ja też jakoś ociągam się z dekorowaniem mieszkania ale patrząc na Twój piękny kredens dla poprawy nastroju na pewno coś tam postawię świątecznego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie coś wyciągnij, a natychmiast Ci się nastrój poprawi:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Jak pięknie u Ciebie Anitko. Bardzo podoba mi się sześć zajączków różnokolorowych i pani zającowa w autku. Ja jeszcze nie wyciągnęłam dekoracji świątecznych, jakoś nie bardzo czuję atmosferę, więc pewnie dekoracje będą raczej skromne. Serdeczności Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja zgraja szaraków Ci się podoba:-) Wiem, te święta nie będą nas tak cieszyć, ale jednak nie można pozwolić na to by wirus zabił w nas radość świętowania:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Pięknie! Mogłabym się gapić na taki kredens jak na obraz. Wielkanocne święta mają swój urok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Tak Wielkanoc jest cudowna i nawet wirus nie zabije w nas tej radości z budzącego się do życia świata:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. O rety, ależ u Ciebie cudnie i świątecznie! Te talerzyki z zającami są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...