środa, 29 kwietnia 2020

Metamorfoza szafki z przegródkami:-)



Dzień dobry:-)) Pokażę Wam dzisiaj co ostatnio zmalowałam.
W moim biurze stała szafka z przegródkami, 
którą jakiś czas temu zrobił dla mnie mój wujek. Kiedyś prezentowała się TAK.
Szafka była biała, ale ponieważ i biały może się znudzić po jakimś czasie,
postanowiłam nadać jej nieco żywszy kolor.
Malowanie ma to do siebie, że nawet jeśli będziesz niezadowolony
z efektu zawsze możesz przemalować daną rzecz jeszcze raz
dlatego nie obawiam się tego typu prac.
W zasadzie nigdy mi się nie zdarzyło bym była niezadowolona 
z efektu machania pędzlem.
Technikę malowania opisałam Wam w TYM poście.
Jedyne co tu zmieniłam to użyłam innych farb.
Przed świętami Bożego Narodzenie, znalazłam w Lidlu farby kredowe, 
które były bardzo tanie. Normalnie kredówki kosztują około 50 zł za 500ml, 
a ta kosztowała niecałe 20zł. Postanowiłam ją kupić z myślą, że kiedyś ją wypróbuję.
I muszę Wam powiedzieć, że jest to farba dobrej jakości.
Łatwo się ją nanosi, kryje dobrze i ma piękny kolor.
Ja jestem zadowolona z efektu końcowego,
szafka stała się bardziej wyrazista i pięknie odbija od białej ściany.
A jak Wam się podoba?


Good morning:-)) I'm here today to share with you my latest DIY project.
There was a nice, wooden cabinet made by my uncle some time ago.
THIS is how it looked like. It was white but you can even get bored with white.
That's why I decided to repaint it and add some colour.
Painting is a safe option because if you are not satisfied with the result
you can always repaint your furniture again.
I must tell you that I was never disappointed with the effect of my painting.
If you want to repaint something
you will find the whole instruction step by step  HERE.
The only thing that I changed this time was the paint.
It was chalk paint as usual but it was very cheap. I bought it in the supermarket
and I fought that its quality won't be so good but I was mistaken.
It was quite good, it applied easily, it covered quite well and the colour was nice.
Another plus is that I didn't pay through the nose for it. 
So it's worth using chalk paint which you can buy in a regular supermarket.
I'm happy with the effect, what about you?
How do you like it?




W trakcie prac.


In the hopper.


Dobrego dnia dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good day and thank you for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Wyglada świetnie :) tez mi chodzi po głowie coś przemalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba myśli zamienić w czyny:-)))
      Przyjemnego malowania:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor! Też mnie wzięło na zieleń ostatnio... Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zieleń to kolor nadziei, a nadzieja teraz jest nam bardzo potrzebna:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Ślicznie Anitko, a ile skarbów skrywa...:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście teraz półeczki nabrały charakteru . Wspaniale się prezentuje . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz szafka jest jakby bardziej żywa:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Podoba mi sie ta szafka, sama bym taką umieściła na ścianie, zieleń pastelowa fajna, ale ja jednak wolałabym biel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się już biały nieco opatrzył i dlatego zapragnęłam nadać mu trochę koloru. Ale rozumiem Twoją miłość do białego:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...