niedziela, 19 kwietnia 2020

Wegeteriańskie mini przyjęcie:-)


Coraz częściej mam gości, którzy są wegetarianami
dlatego jak organizuję dla nich przyjęcie staram się myśleć
i szanować wybory innych
choć sama nie jestem ani weganką ani wegetarianką.
Jednak od czasu do czasu jest fajnie zrobić przyjęcie w stylu wegetariańskim.
Choć nie powiem jest to dla mnie nie lada wyzwanie:-)
Na szczęście jest teraz moc owoców
i zawsze można zrobić przyjęcie owocowe:-)
Oczywiście na dzień dzisiejszych o wszelkich przyjęciach
mogę zapomnieć, ale to siedzenie w domu tak mi się daje we znaki,
że postanowiłam zrobić przyjęcie, a gości zapraszam wirtualnie:-))
Oj chciałabym już bardzo wrócić do pracy
i móc spotkać się z ludźmi
i doprawdy nie potrafię zrozumieć osób,
którzy z własnej, nieprzymuszonej woli wybierają siedzenie w domu.
Mnie to dobija i chcę juz wyjsć do ludzi:-)
I już nigdy nie będę narzekać, że muszę wcześnie wstać lub, że mam dużo pracy.
Może ta cała kwarantanna była nam potrzebna po to by docenić to co mamy?


I happen to have some guests who are vegetarians
that's why when I make a party I try to go for vegetarian dishes,
it's not easy for me, it's more of a challenge but I do my best.
Luckily for me there are a lot of fruit available at this time of year 
so you can always make a fruit party.
I'm not a vegetarian or vegan myself but I do respect other choices.
Of course right now I can forget about all the parties,
but this whole quarantine makes me miss my family and friends
and so I decided to make a virtual party.
If you are in a party mood then join me:-)
I wish I could come back to work
and I really don't understand people 
who willingly choose not to work and just stay at home all the time.
It drives me crazy.
I promise I will never complain about getting up early
or having too much work.
Maybe we needed this whole quarantine to start appreciating what we have?












Dobrej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

15 komentarzy:

  1. Super! Wpraszam się na takie wirtualne przyjęcie. Uwielbiam wszystko, co świeże, jędrne, chrupiące i jeszcze tak ładnie podane :) Ja również dla proszonych gości staram się przyrządzać dwie wersje dań. Sama zresztą, jeśli tylko mam wybór sięgam po bezmięsną wersję. Niestety, na razie o biesiadowaniu w większym gronie możemy tylko pomarzyć. Chyba każdy tęskni już za normalnością... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszyscy mamy już dość kwarantanny.
      Ja jestem mięsożerna, ale nie muszę mięsa jeść codziennie.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Pyszności owocowe:))i jak pięknie wyglądają:)))Pozdrawiam serdecznie i cierpliwości życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To przyjęcie dla mnie, jestem wegetarianką. Dość świeżą bo od 1 listopada 2019, ale za to z pełnym przekonaniem.
    Pięknie wygląda Twój stół- smacznie, kolorowo a przede wszystkim zdrowo!
    Dziękuję, było smacznie :)
    Ja się cieszę chociaż z tego, że jutro wreszcie wyjdę z kijami w plener :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie proszę rozgość się:-))) Jedno jest pewne, kuchnia wegetariańska jest bardzo kolorowa:-) Może gdybym nauczyła się przyrządzać warzywa to częściej sięgałabym po bezmięsne dania.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Jak kolorowo i pięknie, dosłownie oczami się je te wszystkie soczyste, chrupiące owoce :)
    Przepiękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpraszam się na to piękne przyjęcie z prawdziwą radością, to uczta dla oczu i dla smaku.
    Syn z rodziną mieszka u nas na czas izolacji i często jadamy dania wegetariańskie, da się wytrzymać.:))
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, rozgość się:-)) Myśle, że jak się umie przyrządzać dania bezmięsne to można taką dietę trzymać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Wspaniałe przyjęcie Anitko.:) Tak się wpatrzyłam w zdjęcia, że aż wyobraźnia podpowiada zapachy owoców. Prawdziwa uczta dla ciała i oczu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko się prezentuje i przykuwa oko .

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam 😋 chętnie bym sie wprosila.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...