środa, 22 kwietnia 2020

Beziki w stylu sułtańskim:-)



Siedzenie w domu sprzyja pichceniu więc sobie pichcę
i ćwiczę nowe sposoby na beziki.
I tak znalazłam jakiś czas temu na moim ulubionym blogu cukierniczym
Passion for Baking świetny przepis na beziki w nieco innym kształcie
i postanowiłam zakupić odpowiedni sprzęt i zaryzykować.
Nie jest to niestety takie proste jakby się mogło wydawać
i by zrobić tak perfekcyjne kształty jak Manuela 
pewnie będę musiała jeszcze ze sto razy próbować, 
ale co tam...teraz mam czas więc się nie poddaję:-)
A jak Wam mija czas na kwarantannie? 
Też pieczecie czy raczej stronicie od kuchni?


Staying at home means I have more time for baking
and so I spend lots of time in my kitchen.
Some time ago I came across a great recipe for meringues cookies
which I found on my favourite cookery blog
Passion for Baking and I decided to try and make those cute cookies:-)
It's not as easy as it seems and I think I will still have to try
many times before I will have as perfect meringues as Manuela's.
However, I don't give up, now I have time so I will try hard
to make better ones next time.
And how do you spend your quarantine?
Do you bake a lot or avoid spending time in the kitchen?






Dobrego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)

Have a good day and thanks for visiting my blog:-)

11 komentarzy:

  1. Jakie cudne!bezy to moja porażka kulinarna:)))ale te Twoje są cudne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Bezy są bardzo proste do zrobienia. Ja miałam większe problemy z ich ususzeniem:-( Trudno wyczuć swój piekarnik.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Pięknie wyglądają ale nie biorę się za bezy bo nie wychodzą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Bezy są proste, daj im drugą szansę. Mi też na początku nie wychodziły, ale w końcu zaskoczyłam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Wyglądają jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje beziki wywołują ślinotok :))) ale ja na chwilę bastuję ze słodyczami, ostatnio wzięłam się za domowy wyrób serów. Bezy piękne, a ich wzór idealnie pasuje do misy i dzbanka. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Ja też muszę zastopować, ale tak ciężko jest zastopować gdy jest się w domu cały dzień i ma się czas na pieczenie:-))
      Sery to wyższa szkoła jazdy, ale może kiedyś spróbuję swoich sił w tym temacie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Twoje zdjęcia urzekają cokolwiek pokażesz :) te beziki pewnie nie jest prosto zrobic , wyglądają jak małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...