wtorek, 14 kwietnia 2020

Wielkanoc u Nitki:-)



Jak się macie po świętach:-))
Jak Wam minęły te wyjątkowe bo zupełnie inne od wszystkich święta?
Mam nadzieję, że w przyjemnej atmosferze pomimo braku wielu bliskich:-(
My się do zaleceń zastosowaliśmy i gości nie mieliśmy
a i sami w domu byliśmy, ale mnie to jak najbardziej odpowiadało.
Miło było spędzić ten czas tylko w gronie domowników:-)
Choć jest już po świętach chciałam Wam pokazać nasz wielkanocny stół.
Pomimo, że byliśmy sami to i tak postanowiłam 
nakryć do stołu tak by zachować świąteczną atmosferę:-)
Nasz stół był w tonacji biało-zielonej tak by przywoływał budzącą się do życia naturę.
Znalazło się na nim wiele bukszpanowych dekoracji
ponieważ jak dla mnie jest to najpiękniejsza roślina całkowicie
kojarząca się z Wielkanocą.
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba ta dekoracja?


How are you after Easter?
How was your Easter time which was so unusual?
I hope you had great time even tough you stayed at home:-(
We didn't visit anyone and we didn't have any guests
but I must say that I like being home alone with my beloved ones.
Although, it's after Easter I wanted to share with you our Easter tablescape:-)
I decided to decorate my table in a nice way
to have this unique, festive atmosphere:-)
I went for white and green colours because they are associated with nature.
There are a lot of boxwood decorations
because for me it's the most beautiful Easter plant.
I wonder how you'll find this table styling?











        













Dobrego startu w nowy tydzień Wam życzę:-))

Have a great week:-))

10 komentarzy:

  1. Pięknie nakryty stół. Biel jest taka uroczysta i elegancka, idealna na świąteczne chwile. Ja też spędziłam święta tylko w gronie domowników, to dla mnie żadna nowość. Moi krewni mieszkają na drugim końcu Polski, więc tylko niektóre święta udaje nam się spędzić razem. Ale od czego jest telefon i laptop? Mój sprzęt w te święta był rozgrzany do czerwoności :)))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Technologia tym razem nam pomogła być razem:-))) Jakoś tak w tym roku przypomniała mi się stara reklama telefonów Nokia, która brzmiała: Nokia connecting people:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Twój stół jest piękny i bardzo świąteczny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, uwielbiam Twoje dekoracje stołu. Zawsze z prawdziwym zainteresowaniem je oglądam i szczerze podziwiam. U mnie ten temat, to jakaś pięta achillesowa, nigdy nie mam tyle czasu, żeby się do tego naprawdę przyłożyć i nakryć naprawdę pięknie i ciekawie. Zawsze jest to robione klasycznie, z bogatą roślinną dekoracją i to wszystko, żadnego ozdabiania talerzy czy wesołych dodatków. Koniecznie muszę nad tym popracować:)))
    Ściskam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Kochana, ja muszę nadrabiać dekoracją stołu to, ze nie do końca wszystko mi w kuchni wychodzi, a Twoje potrawy są tak pyszne, że nakrycie jest zbędne by je zjeść ze smakiem:-)))
      Tak więc może kiedyś się spotkamy i Ty mnie pouczysz jak gotować, a ja Ci pokażę kilka trików na dekorację stołu:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Pięknie udekorowałaś święta:)))my z jedną córką w domu a drugą na wideokonferencji:)i dobrze że chociaż tak.Musiałam sobie popłakać z tej nienormalności,ale nawet mi pozwolili chwilkę pochlipać,a potem tylko śmiech i żarty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      To tylko jedne święta, a będzie jeszcze pięknie tak więc damy radę i przetrwamy:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Twój stół jest zawsze zachwycający.Słodkości przez Ciebie przygotowane robią wrażenie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...