wtorek, 7 kwietnia 2020

Baby Bunnies



Święta wielkanocne uwielbiam za wszelkiego rodzaju baby.
Jest to zdecydowanie ich czas.
Jestem typem chomika i lubię zbierać różne fajne formy do pieczenia bab
by się nie ograniczać tylko do tych tradycyjnych kształtów.
I tak w tym roku na naszym stole zawitają babeczki w postaci króliczków.
Od zawsze bardzo mi się podobała forma z Nordic Ware
i w końcu odżałowałam i ją sobie kupiłam na zajączka:-)
Bardzo się cieszę bo króliczki wyszły słodziutkie
dosłownie i w przenośni, aż nie chce się ich jeść bo są takie słodkie:-)
A Wy jaki sobie prezent na zajączka zrobiliście?


I like Easter for all kinds of bundt.
I am a kind of magpie and I collect different bundt pans.
Of course I like traditional shapes but I don't want to have limited options 
and that's why I look for unusual ones.
This year our Easter table will be decorated with these little baby bunnies
because I made myself an Easter present 
and I bought this great bundt pan by Nordic Ware.
These little baby bunnies are so sweet and cute 
that you can't stop staring at them and you don't want to eat them:-)
What Easter present did you give yourself?




Dziękuję za odwiedziny i dobrego dnia Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a good day:-))

10 komentarzy:

  1. Śliczne te króliczki. Fajnie wyglądają i jednocześnie zdobią stół.Marzyłam o cieście o typowo świątecznym kształcie ale w tym roku chyba nic z tego nie będzie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Może jednak zdecydujesz się na jakieś świąteczne ciacho, to stanowczo poprawia nastrój:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. O raju, jakie słodziaki, chyba bym ich nie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są słodziutkie i pyszniutkie i się rozpływają w ustach:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Cudne są! A ja będę piekła keks (uwielbiam) i jakieś ciasto- pewnie sernik :) Zawsze umawiamy się z Mamcią co do wypieków, potem się wymieniamy, aby było różnorodnie. No i u mnie tradycyjnie ciasteczka maślane muszą być w słoju... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z mamą umawiam i mamy małą wymianę ciast i innych pysznych świątecznych dań. U nas sernik będzie na pewno i ciasteczka maślane:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Jakie urocze... i jak tu je zjeść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jest z tym mały problem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ależ one są urocze! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...