czwartek, 2 maja 2019

Warsztaty kulinarne w stylu afrykańskim:-)


Jakiś czas temu miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach kulinarnych.
Ponieważ sama za dobrze nie gotuję zawsze jestem otwarta na tego typu wydarzenia
bo w końcu człowiek uczy się całe życie.
Tym razem uczyliśmy się gotować potrawy rodem z Afryki.
Niestety nie wprowadzę ich w nasz domowy jadłospis 
ponieważ jest to niezwykle ostra kuchnia,
a ja za takimi potrawami nie przepadam. Gotowaliśmy zupę, 
której nazwy nawet nie powtórzę, ale była tak ostra, 
że ja nie byłam w stanie jej przełknąć.
Ponadto robiliśmy drożdżowe paszteciki z równie ostrym nadzieniem.
Jednak i tak miło było poznać nowych ludzi 
i zobaczyć jak gotuje się w innych krajach.
Warsztaty odbywały się w bardzo fajnym miejscu
w centrum Poznania gdzie mieliśmy do dyspozycji dużą kuchnię 
w pełni wyposażoną coś w stylu Ikea Kuchnia Spotkań:-)
A jak to jest z Wami? Lubicie ostre czy łagodne potrawy?
Lubicie próbować nowe smaki czy jesteście bardziej tradycjonistami?


Some time ago I took part in cooking workshops.
Since I'm not a very good cook I always go for such events
because I think that you learn all your life.
During this worksops we cooked some African dishes.
Unfortunately, I'm not going to add them to my daily cooking
because all the dishes were very spicy and hot
and I'm not a big fan of spicy food:-(
We prepared some soup but I don't remember its name but I rememeber 
that it was extremely spicy and I just couldn't eat it all.
We also prepared yeast pies but again the filling was very hot.
Altough African cuisine is not my cup of tea
it was nice meeting new people and spending some time
in a great place in the heart of Poznan.
What about you? Do you prefer hot or mild cuisine?
Do you like trying new things?
















Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

8 komentarzy:

  1. Ostre smaki zdecydowanie nie dla mnie. Anitko pokazujesz takie smakołyki, że na ich widok ślinka leci, chciałabym tak nie umieć gotować i piec, nie wspominając o doskonałych zdolnościach dekoracyjnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa🤗 ale wiem, że do perfekcji to mi jeszcze wiele brakuje😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Nie dałabym rady zjeść, nawet kuchnię indyjską uważam za zbyt ostrą ;)
    Ale samo doświadczenie warte przeżycia!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenie świetne, ale masz tak jak ja😉 też nie mogłam nic przełknąć😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  3. zdecydowanie nie moje smaki, ale same warsztaty bardzo interesujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne odczucia😉😉😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  4. Ij ja to raczej też nie przepadam za ostrością w jedzeniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo👍🏻 Stanowczo tylko łagodne smaki do mnie przemawiają😉
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...