poniedziałek, 3 grudnia 2018

Zaproszenie na Warsztaty Świąteczne



Moi Drodzy,
jest mi niezmiernie miło, że mogę po raz kolejny zaprosić Was na świąteczne warsztaty 
do salonu EmMa Meble w Poznańiu na ul. Polską 94.
W tym roku opowiem Wam troszkę o historii wieńca świątecznego,
pokażę jak pięknie udekorować stół na święta
i razem będziemy robić wianki, ale w nieco innej formie...
ale by się przekonać w jakiej musicie jutro wziąć udział w spotkaniu:-)
Będzie również wiele innych atrakcji więc jeśli tylko jesteście z Poznania 
lub okolic i macie troszkę wolnego czasu to serdecznie zapraszamy.
Będzie mi miło się z Wami zobaczyć:-)

P.S.
Relację z poprzednich warsztatów znajdziecie TUTAJ i TUTAJ:-)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że mam daleko ;)
    Ale może kiedyś się uda :*
    Powodzenia i przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ale może kiedyś się wybierzesz do Poznania.
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Ja niestety wtedy wyjeżdżam akurat z Polski i strasznie ubolewam nad tym, że mnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mnie tam nie było . Mam urwanie głowy z wystawieniem przedstawienia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...