środa, 26 grudnia 2018

Święta u Nitki:-)


Świetowanie powoli dobiega końca...cóż wszystko co dobre szybko się kończy.
Ja należę do tych szczęściarzy, którzy nie muszą się jutro zrywać do pracy:-)
Jak Wam minął ten świąteczny czas?
U nas było rodzinnie, tradycyjnie, ciepło choć niestety aura była iście jesienna,
jednakże to co się liczy to jest to co nam w duszy gra
więc magię swiąteczną stworzyliśmy sobie sami:-)
Na zdjęciach kilka ujęć naszego wigilijnego stołu.
W tym roku nie było na nim tradycyjnych kolorów, ani świerkowych gałązek,
ale i tak mnie się podobało:-) 
Uwielbiam przygotowywać aranżacje stołu, przy tej dobrze się bawiłam
właśnie dlatego, że nie była taka oczywista:-)


Christmas is almost over...well everything comes to an end.
Luckily, I don't have to get up early tomorrow to get to work:-)
What about you? How was your Christmas time?
We had traditional, family Christmas although the weather was autumn like:-(
However, more important is what we feel in our hearts 
so we still had magical Christmas even tough there was no snow:-)
There are some pictures of our Christmas table decor.
This year I didn't go for traditional colors or spruce twigs
but I still liked it:-) I love styling the table and this time I really had fun
maybe because it wasn't so obvious:-)
































Przyjemnego dochodzenia do siebie po swiętach Wam życzę:-))

Enjoy coming back to your daily routine:-))

11 komentarzy:

  1. Anitko chwała za to , że nie standardowo :) Ja też w tym roku odskoczyłam od standardów i postawiłam na granatowy obrus i biało granatowe dodatki. I muszę przyznać się że docenili moje ręczne dekoracje świąteczne i jestem jedną z trzech wygranych :) w konkursie na Deccoria.pl Klasyka świąt zawsze w modzie i na czasie ;) ale warto w dekoracji postawić na orginalny pomysł tak samo zrobiłam z menu ;) goście lekko w szoku byli.

    .......Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję serdecznie wygranej👏🏻👏🏻👏🏻 Granatowy to stanowczo mój kolor💙 a można gdzieś zobaczyć zdjęcia Twojego stołu?
      Pozdrawiam poświątecznie🎄 A jakie plany na Sylwestra?

      Usuń
  2. Pięknie! Wspaniałe połączenie kolorów, wszystko od siebie pięknie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty na krzesłach wymiatają. Super motyw na obrusie. Aranżacja stołu niebanalna i odważna.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Moniko🎄 Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku🎄 pozdrawiam poświątecznie🎄

      Usuń
  4. Przepięknie jak zwykle!
    Pozdrawiam z deszczowego Olsztyna,A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te twoje świąteczne dekoracje, na pewno każdemu w domu się podobają. Jestem ciekaw co wymyślisz na zbliżającego się sylwestra :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo ładna aranżacja stołu, te wszystkie dodatki i złote sztućce. Sama polowałam na sztućce w tym kolorze, ale póki co jeszcze nie znalazłam idealnych i w dobrej cenie. Wszystkiego dobrego na nowy rok, będę zaglądać na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...