piątek, 7 grudnia 2018

Moje pierwsze pierniczki alpejskie



Po raz pierwszy w tym roku spróbowałam swoich sił w pieczeniu pierniczków alpejskich
i muszę Wam powiedzieć, że będą zawsze pojawiać się na święta w naszym domu.
Są mięciutkie i rozpływają się w ustach. 
Ponadto robi się je naprawdę szybko pomimo, że ciasto musi przeleżeć w lodówce 24h.
Można dodać do nich domowe powidła lub dżemy. 
Ja nawet dodałam surową żurawinę i też wyszły przepyszne. 
Polecam Wam serdecznie. Przepis znalazłam TUTAJ.
A jak piernikowa sytuacja u Was?
Już upieczone, a może ciasto jeszcze leżakuje?
Życzę Wam przyjemnych wypieków:-) 
To najlepszy czas na szalenstwa w kuchni:-)


This year I tried baking my first stuffed gingerbread cookies 
and I must tell you that I will bake them every Christmas from now on.
They are so soft and mouthwatering. What's more, they are easy and fast to make
although they have to be cooled for 24h.
You can add some homemade jam and they are more than delicious.
I even tried adding some fresh cranberries and that was it.
I do recommend them to you. The recipe is HERE.
Have a look and try baking them, you won't regret.
Have you already baked your gingerbread cookies this year?
I wish you all fun preparing sweets for Christmas:-)
That's the best time of the year:-)


















Słodkiego weekendu Wam życzę:-))

Have a sweet weekend:-))

8 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie u Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają wspaniale!!! Zaraz zajrzę na przepis :)
    U mnie to pewnie będą te tradycyjne,kruche ale kiedy ja je zrobię.... Chyba przed samymi świętami bo zawsze znikają zaraz po upieczeniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj je koniecznie bo są pyszne😋😋😋
      Pozdrawiam💚🎄💚

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...