czwartek, 13 grudnia 2018

Świąteczne pierniczki:-)



Święta zbliżają się wielkimi krokami
więc i przygotowania już powoli się nabierają rumieńców:-)
Czas więc najwyższy by upiec domowe pierniczki:-) 
Nie wyobrażam sobie swiąt bez tych domowych słodkości:-)
W zeszły weekend miałam przyjemność piec pierniczki
w doborowym towarzystwie, a jak wiadomo wspólna praca jest zawsze bardziej owocna:-)
A na poniższych zdjęciach efekty tego naszego pierniczenia:-)
W tym roku wykorzystałam TEN przepis i polecam go serdecznie
bo ciasto jest bardzo plastyczne i bardzo dobrze się je wyrabia:-)
Lukier to białko z cukrem pudrem:-)
Jak Wam się podobają nasze pierniczki?


Christmas is coming and so there are more and more things to do:-)
First of all, I think that it's high time we baked gingerbread cookies:-)
I can't imagine Christmas without these little sweet cakes:-)
Last weekend I baked some gingerbread cookies with my friends
and we had really good fun plus we made lots of cookies:-)
In these pictures you can see what we baked:-)
This year I used THIS recipe and I must say that it's really good.
Icing is simple: it's an egg white plus icing sugar:-)
How do you like our gingerbread cookies?
















Część pierniczków została już zapakowana na prezenty:-)
Czy Wy też lubicie obdarowywać swoich bliskich prezentami
własnej roboty? Ja uwielbiam takie prezenty robić i je dostawać:-)


Some of gingerbread cookies have already been packed 
and they are waiting to be given to my relatives:-) 
Do you like giving homemade presents to your beloved ones?
I love giving and receiving such presents:-)


Moim tegorocznym hitem są jednak pierniczki alpejskie.
Piekłam je już drugi raz, a zanosi się i na trzecią turę bo znikają błyskawicznie,
ale nie ma się co dziwić skoro są tak pyszne:-)
Przepis na nie podawałam TUTAJ:-)


My number one this Christmas is stuffed gingerbread cookie:-)
I used this recipe for the first time, but these cookies are so delicious 
that they disappear really fast and I will have to bake them again. 
The recipe is HERE. Try them, they are mouth-watering:-)










Pysznych wypieków Wam życzę:-))

Have fun baking Christmas sweets:-))

12 komentarzy:

  1. Śliczne :)
    Domki są fantastyczne.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚🎄💚 Domki to moje piernikowe marzenie😉
      Pozdrawiam🕯🦌🎄

      Usuń
  2. Coś fantastycznego! :-) W Toruniu nie widziałam tak ładnych pierników jak te :-) muszę koniecznie wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚🎄💚 Przepis wypróbuj bo jest naprawdę prosty🦌🕯👍🏻
      Pozdrawiam serdecznie💚

      Usuń
  3. Śliczne i zapewne bardzo dobre pierniczki.:) Osoby obdarowane pewnie bardzo się ucieszą.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo💚🎄💚 Mam taką nadzieję😉
      Pozdrawiam serdecznie💚🎄💚

      Usuń
  4. Ciao Nitka,
    Le formine di questi questi biscotti danno aria di Feste di Natale ... che belli :-) chissa' che buoni :-) Complimenti...un abbraccio da Carmen ...Milano...Italia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much🎄💚🎄
      Merry Christmas🦌🕯🦌

      Usuń
  5. Przepiękne! Te gąski, te domki! <3
    No i ta śnieżynka - cudownie ozdobiona...
    Sprawiasz, że nabieram ochoty na poważniejsze dekorowanie pierników w tym roku - jak kilka lat wstecz, gdy chciało mi się "bawić" ;D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąski też mi się najbardziej podobają👍🏻 Poczekaj jeszcze troszkę bo to nie koniec mojego tegorocznego pierniczenia😉 zajrzyj na Instagram tam na bieżąco znajdziesz moje piernikowe dzieła😉🎄💚🦌

      Usuń
  6. Przepiękne!!! Jak ładnie udekorowane!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...