czwartek, 16 lutego 2017

Let's celebrate moments:-)



Zapraszam Was dzisiaj Kochani na herbatkę przy kominku:-)
Lubię celebrować te krótkie chwile, które mam dla siebie
gdy wrócę z pracy i mogę odpocząć przy kominku z herbatką w ręce.
Potrzebuję tego wyciszenia choćby bardzo krótkiego.
Wy też tak macie?

To co kto dzisiaj do mnie dołączy?


Come and join me with a cup of tea by the fireplace:-)
I like celebrating moments that are only mine:-)
They are maybe very short, but I really need to sit with a cup of tea on my sofa, 
after work and not to think about anything at all.
Do you have the same?

So who joins me today?






















Miłego wieczoru:-))

Have a good evening:-))

8 komentarzy:

  1. Idealne hygge :)
    Pysznie.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To malutkie drzewko oliwne? Ostatnio mam fazę na czarne, liściaste herbaty z lekkim dodatkiem soku z cytryny. Przyjemnego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to drzewko oliwne. Do mnie herbaty czarne raczej nie przemawiają, ale jeśli już je piję to zawsze z dodatkiem cytryny:-))
      Dziękuję i wzajemnie:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. A z wielką przyjemnością zasiadam :) Tylko bez cytrynki , gorzka jak najbardziej :) Super towarzystwo i ponury dzień radośniejszy :)


    ......Pochwale się , że otrzymałam BLASZKĘ od Wydziwianki Rudej .Jaka precyzja , dokładność , cała estetyka na 6+ :)) Super , że właśnie TU u Ciebie nabrałam ochotę na blaszkę i trafiłam do niej . POLECAM z całego ♥

    Krysia pozdrawia serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zaprasza, będzie dla Ciebie herbatka bez cytrynki:-))
      Cieszę się, że spodobały Ci się blaszki Anetki:-)) Są super, tak jak i Aneta:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. absolutnie. i biada temu, kto spróbuje mi przerwać! hihihi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...