środa, 15 lutego 2017

Piknik w ogrodzie:-)



Witajcie Kochani:-))
Nie wiem jak u Was, ale u nas dzisiaj po raz pierwszy 
od bardzo dawna zaświeciło cudowne słoneczko:-)) 
Od razu ma się ochotę by zacząć działać dlatego z chęcią zasiadłam więc przed komputerem 
by kończyć pracę magisterską. Jakby nie było słońce niesie życiodajną energię.
A przeglądając robocze posty natknęłam się na te słoneczne zdjęcia,
które zrobiłam w październiku i zamarzyłam by wybrać się na piknik,
chociażby tylko w wyobraźni.

Wy też marzycie już o piknikach i o tym by móc zjeść śniadanie w ogrodzie?
Wiosno przybywaj do nas jak najszybciej:-))


Hello:-)) The sun is shining today:-)) 
I'm so happy because we have been waiting so long for the sun 
to come and bright our lives:-)
Sun rays give you super power and you want to do something new.
First, of course, I have to finish my master thesis, but with the sun shining 
I have this new energy to sit and write it. 
In my draft posts I found these sunny pictures and I wanted to go on a picnic:-))
I took them last October, yes we had such beautiful weather then:-)
 Now I'm dreaming of spring to come 
so we could have picnics or breakfasts in the garden:-)

Am I the only one who wishes for the spring to come asap???






















Pięknego dnia:-)))

Have a beautiful day:-)))

16 komentarzy:

  1. Oj tak, tęsknię do słońca strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo tęsknię za słoneczkiem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, to Riviera Maison. Możesz kupić go w Emma meble: https://www.emma-styl.pl
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Fantastyczna,pozytywna,słoneczna,nastrojowa - taka letnia galeria :)
    Aż chce się działać robić :))
    U nas dziś też + 10 słonce i lazurowe niebo :) Chłopcy poszli na działkę podziałać COŚ :)
    ......A JA BIDA NA ANTYBIOTYKU porządki w szafach zaczęłam. Nie mam litości dziś leci co się da.Tylko wyzdrowieje i jadę na shopping SZMATKOWY ;) .
    Kończę kawkę i zabieram się za dalsze szafki,szuflady itp . Jest MOC

    Pozdrawiam słonecznie Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, dużo zdrówka życzę:-))))
      U nas też dzisiaj było cudownie, słonecznie po prostu chciało się działać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Tęsknimy za słoneczkiem... i jedzeniem na świeżym powietrzu (w naszym przypadku niestety tylko na balkonie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo tęsknię:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Pięknie i słonecznie u Ciebie, po zimie ani śladu, mimo, że za oknem wciąż panuje :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak mi się chce tej trawy, wina w kielichu i słońca...jeszcze trochę mówię sobie i czekam...
    trzymam kciuki za Twoją magisterkę i na pewno dasz radę, a wtedy opijemy Twoje trudy:)
    Buziaki Anitko:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też się chce tego wszystkiego, a najbardziej to marzę o tym by się móc upić po obronie:-))) Wierz mi, jak już się obronię to się chyba pierwszy raz w życiu upiję:-))))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  7. Posiłki na świeżym powietrzu to u nas codzienność od wiosny do późnej jesieni, strasznie już do nich tęsknię, i nie mogę się doczekać ciepłych dni. Na szczęście, to już coraz bliżej :D
    Pikniki w lesie też uwielbiam.... ech wiosno, przychodź jak najszybciej :D
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęsknię do posiłków na tarasie:-))) Zaklinajmy wiosnę wspólnie to może szybciej się obudzi:-)))
      Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  8. Tak,tak wiosna przybywają, a koszyk rewelacyjny. 😊😚🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) Cieszę się bardzo, że zaczynasz działać w temacie bloga:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...