poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynkowy stół:-)


Jutro Walentynki:-))
Dla jednych kicz dla innych powód do świętowania.
Nie ważne jaką opcję wyznajesz 
dla mnie to inspiracja do stworzenia kolejnej aranżacji stołu:-)
Tym razem połączyłam granat z różem i metalem:-))
Uwielbiam takie kontrasty.
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba to połączenie?

Dużo miłości Kochani nie tylko w w dniu zakochanych,
ale i na co dzień:-)))


Tomorrow is Valentine's Day:-))
Some people celebrate it, some think it's rubbish.
Whatever is your option, for me it is another good reason for a new
table arrangement:-) This time I mixed dark blue and pink with some metal decors.
I love such contrasts:-) I wonder how you find this mix? Do you like it?

Wishing you a lot of love not only on Valentine's Day,
but everyday:-)))
































15 komentarzy:

  1. Twoje pomysły nie znają granic 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem co takiego ma w sobie róż, ale podoba się nie tylko małym dziewczynkom:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękna kolorystyka - moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż i granat robi wrażenie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Nic nowego nie powiem, po prostu pięknie :)
    Świetne kolorki i dekoracje. Uwielbiam zastawę ARV z IKEA jest bardzo romantyczna i pasuje na wiele okazji.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanką zastawy AVR, jest ponadczasowa i pasuje do wszystkiego:-))
      Marzy mi się jeszcze komplet biały, ale juz niestety nie mam gdzie jej przechowywać:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Tak ta różowa zastawa wymiata, planuję dokupić pozostałe kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Ja już nie mam miejsca gdzie jej przechowywać:-((((
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko w blogosferze:-)))) Super, że do nas dołączyłaś:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  7. piękne połączenie kolorów. zachwycająca aranżacja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...