poniedziałek, 6 lutego 2017

Winter tea time:-)))


Zaczynamy drugi tydzień ferii:-)))
Niewątpliwym ich plusem jest to, 
że można ze spokojem w domu delektować się herbatką, o każdej porze:-)
Bez pośpiechu, bez nerwów...
po prostu usiąść w fotelu z filiżanką pysznej, gorącej herbatki.
A dzisiaj z tym większą przyjemnością tą herbatkę wypiłam ponieważ teoretycznie
w sobotę skończyłam studia. Teoretycznie bo zostało jeszcze dokończenie pracy magisterskiej,
ale tu mam nadzieję, że będzie z górki:-)

Zapraszam Was dzisiaj na herbatkę w moim towarzystwie:-))
Kto się do mnie przyłączy?


We've just started the second week of our winter holidays:-)))
The biggest advantage of holidays is the fact that you can sit in your favorite armchair
with a cup of coffee or tea and just enjoy being at home:-)
Without rush, without stress...just sit and do nothing:-) 
Today, the pleasure was even bigger for me 
because theoretically I finished my studies last Saturday.
It's only theoretically ... because I still have to finish my master thesis,
but I hope it will go smoothly:-) 

If you want, come and join me for a cup of tea:-))












Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a good week:-))

25 komentarzy:

  1. Tak, tak, koniecznie i obowiązkowo :)
    Śliczne są te szafirki, w szklanej osłonce wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafirki to jedne z moich ulubionych cebulkowych roślinek:-))) One wyglądają fajnie we wszystkich aranżacjach:-)
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  2. No to teraz jeszcze rach-ciach dokończysz pracę a następnie obronisz celująco :)
    Herbatkę poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym rach-ciach to za szybko nie pójdzie bo teraz to już nie zależy to ode mnie tylko od tego ile moja Pani Promotor będzie miała czasu by to sprawdzić:-(((
      A jaką herbatkę sobie życzysz? Zieloną, czarną czy może owocową?

      Usuń
  3. Masz rację, ferie spowalniają i pozwalają na celebrację niektórych codziennych czynności. Za herbatą przepadam a jeśli jest podana w sympatycznym towarzystwie to tym bardziej.
    Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak szybko czas ucieka jak ma się wolne:-))) To zapraszam na herbatkę:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Kochana ja się przyłączę z wielką ochotą i zasiądę na tym cudownym szezlongu, nogi wyciągnę i będę się delektowała Twoją pyszną herbatką i pięknym widokiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tobą herbatkę mogę pić zawsze i wszędzie, ale z tym szezlongiem tak łatwo Ci nie pójdzie, będziesz musiała wyrzucić z niego mojego męża, a to takie proste nie będzie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
    2. Podejdę go podstępem, coś tam wymyślę ;-)

      Usuń
  5. No to teraz już z górki :-) A potem będzie Ci się nudzić hihi ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję:-))) Też ostatnio doszłam do takiego wniosku:-))) Zobaczymy może jakieś inne studia sobie wymyślę:-)))

      Usuń
  6. Dokładnie, zazwyczaj się uważa, że jest z górki i że super sprawa. A tak naprawde później zaczyna się taka monotonność i nudność. No ale cóż zrobić.. Chyba nie ma na to wyjścia. A wiecie, że PIT-38 trzeba złożyć do 2 maja? Pewnie mało kto z Was o tym wiedział. Ale co jest dobre to to że można złożyć go raz dwa przez internet. Czyli bez wychodzenia z domu i bez płacenia księgowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ja nie muszę się przejmować tak przyziemnymi rzeczami jak PITy.

      Usuń
  7. Piękna filiżanka! Ostatnio widziałam bardzo podobne, ale trochę niższe i bardziej pękate. Ale nie kupiłam i teraz strasznie żałuję, bo już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja znam to uczucie:-) Ileż to razy miałam coś już w ręce, ale stwierdziłam, że nie, a potem żałowałam. Ale może jeszcze uda Ci się na takie kubeczki trafić.
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Chętnie bym się z Tobą tej herbatki napiła. U nas już po feriach chociaż my i tak z nich nie korzystaliśmy, mój powrót do pracy za bardzo na to nie pozwolił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie o każdej porze:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  9. w tak miłym towarzystwie chętnie wypiję-
    herbatkę oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło wypić herbatkę z Tobą:-))) Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś wypić tą herbatkę nie tylko wirtualnie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  10. Oj tak niestety ferie szybko się kończą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wszystko co dobre szybko się kończy:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia.. niestety ferie mijają o wiele za szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na to nie poradzimy:-((( Choć chciałoby się jeszcze trochę w domku posiedzieć:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...