niedziela, 19 lutego 2017

Niedzielne poranki w sypialni:-)


Weekendowe zajęcia na studiach już skończyłam więc mam wreszcie czas 
na delektowanie się długimi niedzielnymi porankami:-)
Nie musieć wcześnie wstawać, nigdzie się nie spieszyć,
przygotować pyszne śniadanko, wyjść na długi spacer z psem - 
tego mi przez te 2,5 roku studiów bardzo brakowało.

A Wy jak spędzacie niedzielne poranki?
Wstajecie wcześnie czy dopiero w południe?
Pięknej niedzieli Wam życzę:-)))


Finally, I finished my weekend classes at the university
and I have time to stay longer in bed on Sunday mornings:-)
It's such a luxury not to have to get up early and hurry up,
but instead have slow breakfast and go for a long walk with my dog.
I was missing all of these during last 2,5 years.

How do you spend your Sunday mornings?
Do you get up early or stay in bed till midday?
Have a beautiful Sunday:-)))




























20 komentarzy:

  1. Jestem miłośniczką długich poranków <3 Niedziela jest wyjątkowym dniem do świętowania. Zawsze w postaci kawy, słodkiego śniadania i spokojnej muzyki.. ;)
    Przepiękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i teraz dopiero dochodzi do mnie jaki to luksus móc tak poleniuchować i celebrować te chwile:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Uroczo spędzasz niedzielny poranek :) Fajne są takie chwile, kiedy można poleniuchować i nic nas nie goni :)
    Buziaki serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne, to najlepsze chwile w całym tygodniu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. ...a mnie się najbardziej podoba ta świnka! Mam sympatię do tych zwierzaków. Cudna! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta świnka urzekła mnie od pierwszego spojrzenia:-))) Uszyła ją Kasia, znajdziesz ją na instagramie: https://www.instagram.com/ruczkrakowiak/
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  4. Przecudnie... <3
    Ja wcześnie wstaję, nie lubię się wylegiwać ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranny ptaszek z Ciebie:-))) Ja tam lubię sobie pofolgować:-)))

      Usuń
  5. W niedzielę wstaję później niż zwykle . Lubię zwolnić :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))) Jestem jak najbardziej za takimi zwolnieniami:-))))
      Pozdrawiam:-))

      Usuń
  6. Prawdziwe hygge u Ciebie w ten poranek :)
    I jaka urocza świnka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać jak ma się wolne:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. cudne kadry-ja wolę w pidżamie okupować sofę w salonie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pidżama party jak najbardziej wskazana:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  8. Uwielbiam takie poranki z kawą, herbatą, ciasteczkiem i nicnierobieniem:-)
    Prześliczna narzuta!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niewiele trzeba nam do szczęścia:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  9. Piękne kadry;) Jestem sową, więc grasuję nocami a rankiem lubię sobie pospać. Niestety nie mam często takiej możliwości mając kilkuletnie dziecko bo zawsze slyszę "mamo glodna jestem"..a że drugie maleństwo w drodze, to już teraz przygotowuję się na wygląd ale zombie...Ale w pidżamach lubimy sobie w takie dni pochodzić do poludnia. Wypić na spokojnie kawę lub kakao, zjeść lekkie śniadanko, wyjść na spacer z psem, obejrzeć bajkę;)pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-))) Ja również zaliczam się do sów, ostatnio to nawet zimą nie chodzę wcześniej spać. Dzieci może nie pozwolą Ci się wyspać czy też wylegiwać, ale ile dają radości. Zawsze są plusy i minusy każdej sytuacji, ale wierz mi chyba jednak wolałabym wyglądać jak zombie, ale mieć dzieci.
      Życzę pomyślnego rozwiązania i zdrówka dla Was i Waszych pociech:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  10. I love Sunday mornings! So many pretty blues in your images. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu mogę spokojnie wstawać w niedzielę, bo właśnie skończyłam studia.
    Podejrzewam, że wstawać w niebieskich barwach, to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...