niedziela, 1 listopada 2015

Karczoch, sowa i ostatnia część Liebster Award

Tej jesieni odkryłam jak fotogeniczne są karczochy i sowy:-)




Sówkę, karczocha, białą dyńkę i tackę kupiłam za grosze w Netto.
Przyniosłam do domu i wyczarowałam taką miłą dla oka 
(moim nieskromnym zdaniem) jesienną dekorację. 
Jestem ciekawa czy Wam też się spodobała?


W natłoku zajęć o mały włos bym zapomniała, 
że jeszcze nie odpowiedziałam na pytania od Edyty z Edi Passion
która nominowała mojego bloga do Liebster Award już jakiś czas temu, 
a ja niewdzięczna nie znalazłam wcześniej czasu by odpowiedzieć. Przepraszam:-(

Oto pytania Edyty i moje odpowiedzi:

1. TWÓJ NAJBARDZIEJ TWÓRCZY POMYSŁ?
Mój dom to mój najbardziej twórczy projekt, który ciągle się zmienia:-)

2. LUBISZ PODRÓŻOWAĆ?
Uwielbiam ponieważ nic tak nie poszerza horyzontów myślowych jak właśnie podróże,
 te bliższe i te dalsze:-)

3. GDZIE SPĘDZIŁAŚ SWÓJ NAJLEPSZY URLOP?
Kreta:-)

4. CZY UMIESZ DOBRZE ORGANIZOWAĆ SWÓJ CZAS?
Tak, szczególnie gdy mam go bardzo mało. 
Co dziwne w wakacje, gdy teoretycznie mam mnóstwo wolnego czasu 
jestem mniej zorganizowana niż w ciągu roku szkolnego gdy czasu jak na lekarstwo. 

5. MARZENIE PIERWSZE NA LIŚCIE MARZEŃ?
Moja lista marzeń jest długaśna...a numer jeden na niej to podróż koleją Transsyberyjską.

6. JAKA BYŁA NAJBARDZIEJ SZALONA SYTUACJA W TWOIM ŻYCIU?
Szalone to były lata studenckie, ale chyba najbardziej szalona sytuacja jaką pamiętam 
to jeden egzamin na drugim roku gdy studiowałam geografię 
(do dziś zachodzę w głowę co mnie do tego wyboru skłoniło), 
który odbywał się w piątek 13-tego, o godzinie 13.00, w sali numer 13. 
Dodam, że z góry uznałam iż nie warto się do niego przygotowywać 
bo skoro ma być w piątek 13-tego to są marne szanse na zdanie 
więc szkoda życia na naukę. 
Gdy weszłam do sali i gdy miałam losować swój zestaw pytań Profesor powiedział: 
"Jak Pani wylosuje zestaw 13 to ma Pani zdane bez względu na to co Pani powie:-)" 
Wyciągałam zestaw drżącą ręką i patrzę....13!!! 
Nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście!!! 
Oczywiście zdałam i to nawet na 5, choć do dziś nie wiem jak to się stało! 
I niech ktoś mi powie, że 13 jest pechowa!!! Stanowczo nie dla mnie!!!
Przy okazji tak się stało, że swojego męża również poznałam 13-tego:-)
Tak więc 13-tego wszystko zdarzyć się może...

7. JAKIE JEST TWOJE ULUBIONE MOTTO?
Wszystko co najlepsze dla tych co czekają:-)

8. MUZYKA, PRZY KTÓREJ SIĘ RELAKSUJESZ?
Ostatnio coraz częściej jest to muzyka poważna.

9. JAK WYGLĄDA TWÓJ ULUBIONY PORANEK?
Mój ulubiony poranek to taki gdy nie muszę iść do pracy, 
gdy mam czas na to by ze spokojem przygotować dobre śniadanko 
i się nim delektować bez pośpiechu:-)

10. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY BOHATER LITERACKI?
Severus Snape z Harry Pottera

11. CZY DUŻO SIĘ NATRUDZIŁAŚ PRZY ODPOWIEDZIACH?:)
Ależ skąd, toż to była czysta przyjemność:-)


This fall season I found artichokes and owls to be very photogenic:-)
This beautiful owl, tray, white pumpkin and artichoke I found in the supermarket 
and I had to bring them home and create this fall display.
I like it very much and I wonder whether you like it too:-)


I've almost forgotten to answer Edyta's questions.
She nominated me to Libster Award some time ago 
and I was too busy to answer her questions before.
I'm sorry for this delay and here are my answers:

1. YOUR MOST CREATIVE PROJECT?
My house is definitely my most creative project that  is under the constant change:-)


2. DO YOU LIKE TRAVELING?
I love it. Traveling broadens the mind and that's why I love travelling:-)

3. WHERE DID YOU SPEND YOUR BEST HOLIDAYS?
Crete:-)

4. ARE YOU WELL-ORGANISED?
Yes, I am. Especially, when I don't have much free time.
What's strange when I have holidays and I don't have to work 
I am less organised than during a school year when I have a lot of work to do.

5. THE FIRST DREAM ON YOUR WISHING LIST?
My wishing list is very long....and number one is Transsyberian Train Journey.

6. WHAT WAS THE CRAZIEST SITUATION IN YOUR LIFE?
The craziest time of my life was during my studies.
I remember one situation, it was during my second year of geography.
I had to take an exam, that took place on Friday the 13th, 
at 1 o'clock  (in Poland it is 13.00 o'clock), in the classroom number 13.
Of course, before the exam I decided not to revise or study 
because since it was supposed to take place on Friday the 13th 
I had little chance to pass it and I thought that studying would be 
a total waste of my precious time.
When I enter the room, Professor said: 
"If you draw set number 13, you'll pass it no matter what you say," 
with a trembling hand I took one set and I couldn't believe my eyes 
when I saw number 13 on it!!!
I passed it with flying colours, although I don't know 
how I managed to do it without having revised!
And they say that 13 is unlucky!!! Not in my case!!!
By the way, I also met my husband on the 13th!!!
So anything can happen on the 13th!!!


7. WHAT"S YOUR FAVOURITE MOTTO?
All the best for those who wait:-)

8.  MUSIC THAT MAKES YOU RELAX?
Lately, it's classical music most often.

9. HOW DOES YOUR PERFECT MORNING LOOKS LIKE?
My perfect morning is when I don't have to go to work,
I have time to prepare my favourite food and I don't have to be in a hurry...
just enjoy it as long as I want:-)

10. WHO"S YOUR FAVOURITE FICTIONAL CHARACTER?
Severus Snape from Harry Potter

11. WAS IT HARD TO ANSWER MY QUESTIONS?:)
Not at all, it was a pure pleasure:-) I totally, loved it:-)






















13 komentarzy:

  1. A co to za małe kuleczki srebrne, które dodałaś do dekoracji? Wyglądają jak bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te małe srebrne kuleczki to taka bardzo przydatna dekoracja, którą udało mi się kupić jakiś czas temu w Kik'u:-) Pasuje w zasadzie do każdej dekoracji więc jest bardzo uniwersalna.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Rewelacyjna historia z tą 13-tką :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się wychowywałam w mieszkaniu nr 13 :-))) Piękna dekoracja!Szkoda, że u mnie nie ma Netto.Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli trzynstka wcale nie jest taka zła...trzeba się tylko do niej pozytywnie nastawić:-)
      Żałuj, że Netto u Was nie ma ponieważ ostatnio można tam upolować fajne dekoracje. Ale może z drugiej strony to lepiej dla portfela:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. No niezły czad z tym egzaminem :)) Chyba jednak 13 to twój szczęśliwy numerek :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczarowałaś dekorację niezwykle ciekawą, harmonijną. Wygląda pięknie i oryginalnie. Karczoch odgrywa w niej niewątpliwie rolę wiodącą - jest bardzo fotogeniczny ;) Sówka jakby lekko przyspana ;) ale też urocza. Mam nadzieję, że to nie jest ostatni jej występ przed obiektywem ;)))
    Ucałowania Niteczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karczochy bardzo polubiłam, ale tylko jako dekoracje...jako warzywo to nie do końca jest mój smak, a przyrządzanie ich jest jak dla mnie zbyt skomplikowane więc pozostaną u mnie tylko
      w charakterze modeli:-)
      Mogę obiecać, że sówka jeszcze tu zagości:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Historia z 13stym jest świetna, taakie szczęście ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna historia z piątkiem 13stego;) Karczochy mają ciekawą budowę i kolor, na żywo jeszcze ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia! Ja również mam takie sówki ale białe i na głowie mają miejsce na świeczkę. :D A sa identyczne jak ta twoja. Co do karczocha to takie naturalne rzeczy są czasami najlepsze, zwłaszcza w jesieni dary natury można eksponować do woli :)
    A 13 widać u ciebie to szczęśliwa liczba!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...