niedziela, 8 listopada 2015

Waga i dynie:-)

Nim fala postów świątecznych zaleje blogosferę 
muszę "pozbyć się" niepublikowanych postów jesiennych, a trochę ich jeszcze mam:-) 



Tak więc bez zbędnych słów dzisiaj post z moją ulubioną wagą w roli głównej:-)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia:-)
A nadchodzący tydzień będzie trochę lżejszy bo środa wolna:-)
Oby tylko pogoda dopisała:-)


Before the bogland is full of Christmas posts
I have to show you all of my unpublished fall posts
and I must tell that there are still some of them in my drafts.
Without useless words there is my favorite old scale with white pumpkins:-)
Hope you like it:-)

Whining you a good week:-)
We are lucky here, because on Wednesday we have an Independence Day 
so it's a day off:-)
Shorter week, better mood:-)
I only hope that the weather will be great:-)


23 komentarze:

  1. Podobna waga jest na moich ulubionych starociach. Poluję na nią już trzecią niedzielę z rzędu. Chodzi o cenę. Sprzedawca chce za nią 100 zł. Uważasz, że jest tyle warta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to ogromne szczęście, że tą wagę dostałam. Znudziła się ona mojej znajomej i mi ją sprezentowała:-) Do dziś nie mogę uwierzyć w swoje szczęście. Ale myślę, że wagi taniej nie uda Ci się kupić, chyba, że będzie sprzedawał ją ktoś kto nie zna jej wartości, a o taki fart nie jest łatwo. Ceny starych wag mniej więcej tak się wahają. A jeśli bardzo Ci się podoba to ją kup nim Ci ją ktoś sprzed nosa sprzątnie. Uwielbiam ją...powoli zaczynam obmyślać z nią dekoracje gwiazdkowe.
      Myślę, że tego zakupu nie będziesz żałowała.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Tak , to normalna cena za wagę :)

      Usuń
    3. Dziękuję Dziewczyny. Naprowadziłyście mnie na właściwe tory :-)

      Usuń
  2. Śliczna ta waga, nie za duża, też znalazłabym na taką miejsce w kuchni :) pozdrawiam! Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta waga wpisałaby się w każdą kuchnię idealnie:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Bardzo lubię przedmioty z duszą i historią, a ta waga właśnie taka jest :) Pięknie u Ciebie! A jesień niech trwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta waga to chyba mój największy kuchenny skarb:-)
      Dziękuję i pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Waga jest niezwykle fotogeniczna, pięknie wygląda we wszystkich aranżacjach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I problem polega na tym, że niedługo będziecie jej miały dość bo ja ciągle pstrykam jej zdjęcia:-)
      Dziękuję i pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Taka waga to przedmiot z duszą, uwielbiam takie:) A Twoje posty jesienne są takie klimatyczne, że z przyjemnościa je oglądam za każdym razem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi, u mnie wiszą jeszcze wersje robocze wiosenne...
    a podejrzewam, że gdybyś chciała poświęcić uwagę każdemu uroczemu przedmiotowi z waszego domu, nie starczyłoby dni w roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie znalazłoby się kilka roboczych postów, które wiszą od ponad roku i jakoś nie mogą ujrzeć światła dziennego. Mam np. post z tego ranka gdy Moje Mieszkanie robiło u mnie sesję, czyli dokładnie rok temu. Nie wiem dlaczego jeszcze go nie opublikowałam, tak czasami bywa, że piszemy do szuflady:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Piękna waga, ślicznie się prezentuje z dyniami i kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna waga:) Śliczna jesienna aranżacja:) miłego nowego tygodnia:) i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również samych przyjemności w tym tygodniu życzę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Waga jest jak modelka, idealnie pozuje do każdego ujęcia :)
    Wyczekuję już środy :) Będą rogale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama mnie dzisiaj oświeciła, że jeden rogal to około 700 kalorii!!! Więc mój apetyt
      na nie nieco zmalał...ale pewnie się na jednego skuszę by tradycji stało się zadość:-) W sumie to powinniśmy się z tej tradycji cieszyć jako rodowite poznanianki, bo rogale to rarytas na skalę światową:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. A jednak starocie mają swój urok:) i pasuje do nich prawie wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...