piątek, 27 listopada 2015

Moja wariacja na temat wieńca adwentowego:-)

Nie wiem kiedy przeleciał listopad, 
a w niedzielę przyjdzie nam zapalić już pierwszą adwentową świeczkę:-)




Planowałam na dzisiaj innego posta, ale zdałam sobie sprawę, 
że już czas na to by podzielić się z Wami moją tegoroczną wariacją 
na temat wieńca adwentowego.
W tym roku zamiast tradycyjnego wieńca ograniczyłam się do samych świeczek ustawionych 
w kubeczkach od Ib Laursen. Stół dodatkowo ozdobiłam zielonymi gałązkami. 
Prosto, zwięźle i na temat czyli tak jak lubię najbardziej.

Jak Wam się podoba moja tegoroczna dekoracja adwentowa?



November passed by so fast and on Sunday we will light the first advent candle!
I've planned a different post for today, 
but then I realized that it's time to share with you my advent wreath...
well, it's not a real wreath this year. 
I just used special advent mugs from Ib Laursen and added some green spruce twigs.
It's simple and yet very decorative - that's the way I like it!

I wonder if you like my advent decor?
























Tabliczki jak zwykle wyszły spod ręki naszej zdolnej Anetki:-)

Metal signs by Wydziwianki Rudej:-)




Miłego weekendu Kochani:-)

Have a nice weekend:-)


P.S.
Przypominam o Candy.
Jeżeli macie ochotę się przyłączyć do wtorku macie czas:-)

45 komentarzy:

  1. Niteczko, ja jestem na tak ! Choć sama nie wykonuję takowego uwielbiam podglądać co Wy zrobiłyście :) aż choinkę poczułam !

    buziaki

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam podglądać co dziewczyny mają do pokazania bo ich wyobraźnia jest nieograniczona i każda potrafi zaskoczyć, choć wydawać by się mogło, że w tym temacie pole manewru jest ograniczone.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Mnie też te kubeczki wpadły w oko, ale w tym roku planuję co innego ;-) Jest pięknie, jak zawsze :-) I właśnie zdałam sobie sprawę, że zostałam bez blaszek świątecznych, muszę sobie dorobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym wszystkie wykupiła? Ja sobie przypomniałam, że chciałam jeszcze tą z napisem: "Jest taki dzień..." i nie wiem jak to wyszło, że gdzieś tam o niej zapomniałam składając zamówienie. Ale może innym razem.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Ja za Tobą Anitka nie nadążam! Jesteś jak burza w publikowaniu postów, a ja z moim zaglądaniem do blogosfery przypominam ostatnio ślimaka i to z gatunku tych bardziej leniwych :)
    Jednak dzisiaj udało mi się Ciebie dogonić, więc piszę :) Pomysł świetny, bardzo fajny, oryginalny. Kubki, świeczki - OK, ale mnie najbardziej zapachniało świerkowymi gałązkami no i... rozmarzyło :)
    Pięknie, niezwykle pięknie wygląda stół zarzucony nimi tak szczodrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest...im masz mniej czasu tym więcej zrobisz! W wakacje dzień ucieka za dniem, a mnie ogarnia straszne lenistwo i niewiele pożytecznych rzeczy potrafię zrobić, za to gdy mam naprawdę mało czasu jestem w stanie góry przenosić:-) Jak to mówią to kwestia organizacji.
      Cieszę się, że pomysł Ci się spodobał:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Przepiękny kochana. Podoba mi się sposób wykonania i pomysł.
    Jak zawsze zachwycasz kreatywnością!!!
    ściskam Anitko i życzę cudnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę miłego weekendu:-)

      Usuń
  5. Piękne, ja też poszłam w tym roku na łatwiznę i zrobiłam bardzo prosty wieniec adwentowy (jeśli można go wieńcem nazwać:) muszę tylko jeszcze zdobyć trochę mchu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem proste rozwiązania są najlepsze:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Przepiękna dekoracja, bardzo pomysłowa i oryginalna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutkie kubeczki:-) Bardzo oryginalna dekoracja.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko bez obrazy ale jako pierwsze w oko mi wpadły cudne kubeczki , nie dlatego ze firmowe itp. ale że emaliowane perełki , uwielbiam emalię i zbieram ciekawe emaliowane " eksponaty" kuchenne :) Ogólnie dekoracja pierwsza klasa :) Bzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również w tych kubeczkach urzekła emalia:-) To dlatego je kupiłam.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. ślicznie, naturalnie, rześko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój wieniec adwentowy. Oryginalny i pomysłowy. :)))
    Zapraszam do siebie, ja również przygotowałam wieniec i to w dwóch egzemplarzach, tradycyjny okrągły i na tacy.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jest równie urzekający:-) Szczególnie wpadły mi w oko zasuszone cytrynki:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Super dekoracja adwentowa.Prosty sposób do wykonania.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dekoracja adwentowa.Prosty sposób do wykonania.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. This is my first visit to your beautiful blog. I love your winter wonderland decoration.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for visiting:-) Hope it's not your last visit here:-)

      Usuń
  14. What a beautiful table and setting! Great wonderland decor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta wariacja!!Chyba zgapię i zrobię podobną, mogę? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście...cieszę się, że Ci się tak bardzo spodobała, że chcesz mieć podobną:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  16. ależ pięknie. cudownie się prezentują w tej odsłonie kubeczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poczułam zapach igliwia na widok Twojego wieńca. Pomysłowo wykonane świeczniki, a laskowe lizaki to moje ulubione cukierasy świąteczne;)
    Miłej niedzieli Anitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam laskowe lizaki:-) Nie dość, że są smaczne to jeszcze pasują niemal do każdej świątecznej stylizacji:-)
      Tobie również życzę miłej niedzieli:-)

      Usuń
  18. Piękne, bardzo klimatyczne i tak bardzo z zagranicznym akcentem. Ach, zostaję na dłużej i dodaję do obserwowanych :) Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że poczułaś się zainspirowana choć troszkę i miło mi, że w gronie moich obserwatorów będzie choć jedna moja imienniczka:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  19. U Ciebie jak zwykle dekoracja z ukochanymi skorupkami w roli głównej :-) Twój stół jest taki duży, że daje wiele możliwości aranżacyjnych i pole do popisu dla takich imponujących rozmiarami dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stół jest rzeczywiście sporych rozmiarów, ale wierz mi czasami nawet te spore rozmiary okazują się zbyt małe na pomieszczenie wszystkiego co bym na nim postawić chciała:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. Wariacja piękna, a ja wciąż zachwycona jestem tym Twoim stołem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najprostsze najbardziej naturalne dekoracje są najpiękniejsze. Śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...