niedziela, 15 listopada 2015

All you need is...

Mówią, że wszystko co człowiek potrzebuje do szczęścia to miłość,
ale dzisiaj to ja stanowczo potrzebuję jeszcze odrobinę czekolady:-)



Tak więc zapraszam Was na odrobinę słodkości:-)
Nie da się ukryć, że uwielbiam słodycze pod każdą postacią,
a największą słabość mam do czekolady.
Moja ulubiona to ta najprostsza, mleczna Goplana bez dodatków.
Jak dla mnie to kwintesencja smaku czekolady.
A Wy też lubicie tę rozpływającą się w ustach słodycz?
Przyznać mi się tu szczerze!


It is said that all you need is love, 
but today I also need some chocolate to boost my mood:-)
No matter how I'd like to deny I have to admit that I simply have a sweet tooth.
And I do love chocolate. 
Only this brown, sweet little thing can make me happier when I'm feeling blue.
And what about you? 
A you a chocolate lover?
Be honest!




Piękna miętowa tabliczka to oczywiście dzieło Anetki z Wydziwianki Rudej:-)
Nie da się również ukryć, że jestem fanką jej tabliczek:-)
A jak na fankę przystało troszkę zaszalałam, zamówiłam kilka 
i będę je Wam tu często pokazywać.

This beautiful mint metal sign was made by Aneta from Wydziwianki Rudej:-)
I'm a big fun of her work:-)
That's why I ordered some of her signs 
and I'm going to show them here quite often.












Metalowy świecznik (a w zasadzie świeczniki- były 3szt ) 
to wygrana w konkursie zdjęciowym na instagramie u Ady z ahojhome.
Bardzo się ucieszyłam bo niezmiernie rzadko coś udaje mi się wygrać, 
a tutaj doceniono moje zdjęcie więc radość jest podwójna:-)
Dziękuję:-)
Mogę obiecać, że świeczniki pojawią się jeszcze na blogu
ponieważ świetnie wpasowują się w większość aranżacji:-)


This candle holder is an award that I won in the best photo competition on the Instagram.
The competition was organized by Ada from ahojhome.
I'm really happy and proud because I'm not lucky enough to win anything
and this time it was my picture that won the prize.
Thank you:-)
I can promise you that I will often show the candle holders (there are 3 of them)
because they are really perfect for most of my displays.


Dobrego tygodnia Wam życzę:-)

Have a good week:-)

32 komentarze:

  1. Aj , aj a ja czekolady nie mogę jeść , ogólnie od kakao mam migrenowe bóle głowy :( A uwielbiam jego smak ponad wszystko :) Szczególnie zwykłe czekoladowe ciasto ...uhmm pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i nawet dobrze bo przynajmniej Cię nie kusi i zbędnych kalorii nie pochłaniasz.
      A ciasto czekoladowe to ja też lubię:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Anitko wyobraź sobie, że mlecznej czekolady Goplany nigdy nie jadłam... zawsze kupuję Wedel, wydawała mi się najlepsza :) Koniecznie muszę wypróbować tę polecaną przez Ciebie :)
    Gratuluję wygranych świeczników :)
    Zdjęcia jak zawsze wspaniałe :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Wedlem raczej nie przepadam. Moim zdaniem goplana nie ma sobie równych.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. A mnie coś czekolada nie kręci specjalnie choć żyć bez słodyczy bardzo trudno ale jak już, to wybiorę jakieś ciacho, na przykład tort bezowy z bitą śmietaną i owocami! A miętowa tabliczka bardzo mi się podoba. pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torty to ja i owszem choć może nie bezowe. Bezy jak dla mnie są za słodkie. Ale już taki tort węgierski z wiśniami to jest coś co uwielbiam:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Uwielbiam czekoladę. Lubię tę Twoją ulubioną taką bez dodatków. Generalnie jednak zajadam nadziewane lub z orzechami. Najlepsze dla mnie to te od Lindt'a, whisky, rum, pistacja. Mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nadziewanymi nie przepadam, ale wiadomo są gusta i guściki:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Jak zwykle przepiękne zdjęcia i cudowne przedmioty, serducho boskie!!! <3 Ja za czekoladę dam się pokroić, zwłaszcza za czekoladę z orzechami laskowymi :-) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :-)
    Ja uwielbiam Nussbeissera z orzechami, ewentualnie deserową, ale pozwalam sobie na nie jak najrzadziej, wiadomo, boczki puchną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ją wszyscy lubią, a ja za nią nie przepadam...orzechy mi tam przeszkadzają.
      Boczki puchną, ale co tam....od czasu do czasu można sobie sprawić troszkę przyjemności bo życie jest takie krótkie.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Ależ u ciebie słodko :) Ja też jestem fanką mlecznej czekolady :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czekoladę i ciasta domowej roboty. Zwłaszcza smakują mi w sezonie jesienno-zimowym. Podoba mi się Twój wygrany świecznik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień i zima mają juz to do siebie, że mamy większy apetyt na słodycze.
      Świecznik bardzo przypadł mi do gustu więc się cieszę, że go wygrałam.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Ja dzisiaj również stanowczo potrzebuję czekolady!!! Ona powinna poprawić mi nastrój, który od minionego weekendu jest bardzo niefajny z wiadomych przyczyn... Twoje zdjęcia dodały mi optymistycznej energii... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że choć troszkę poprawiłam Ci nastrój.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. piekna sesja .
    lubie czekoladę z migdałami

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo w te ponure, chłodnawe dni... czekolada jest niezastąpiona:)
    Rewelacyjny świecznik kochana:)
    ściskam najserdeczniej i miłego nowego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowita aranżacja : ) Ja się przyznam, uwielbiam czekolady nadziewane, a najbardziej gorzką z marcepanem, mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcepan lubię, ale tylko w okresie świątecznym.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Mmm czekolada! Ah tak ja wszystkie rozdaję chyba lubię :) Ale najbardziej to te z całymi orzechami laskowymi... Świetne kadry bardzo smakowite!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Niteczko, przyznaję się - uwielbiam czekoladę! :) Zwłaszcza belgijskie mleczne trufle. Ale także każdą mleczną. I wcale sobie tej słodkiej radości nie odmawiam, więc rozumiem Cię doskonale :)
    Przepiękne fotografie! Gratuluję wygranej, zwłaszcza tak ładnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że choć jedna duszyczka nie liczy kalorii:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  15. Mmmm . uwielbiam słodycze. :) czekolada biała najlepsza jak dla mnie w ogóle czekoooolada.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witaj w naszym klubie słodyczożerców:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  16. ja to czekolady potrzebuję każdego dnia....
    tabliczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny "zestaw" na wieczorne czytanie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...