niedziela, 22 listopada 2015

Rocznicowe Candy

Dzisiaj mój blog ma urodziny:-)
Całe dwa latka:-)



Nie wiem kiedy i jak te dwa lata minęły.
Z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę, 
a mianowicie dwa zestawy butelek w metalowym stojaku.
Myślę, że będzie to idealny zestaw na zimowe grzańce:-)
Już sobie wyobrażam sesje z nimi w roli głównej na ośnieżonym tarasie lub balkonie:-)
Jeśli macie ochotę by zestaw do Was trafił zostawcie komentarz pod tym postem.
Będzie mi miło jeśli zostaniecie obserwatorami bloga, 
ale to nie jest warunek konieczny by się bawić.
Osoby nie posiadające bloga proszę o podanie maila.
Bawimy się do 1.12.2015

Zapraszam do zabawy:-)

Dziękuję za to, że jesteście ze mną te dwa lata:-)


It's my blog's second birthday today:-)
I don't know how did it happen?
Time is passing by so fast! It seems like yesterday 
I started to write my first post and today my blog is two years old.
I prepared a little Candy for you.
However, I can't afford sending the parcels abroad 
so the candy is open only for the Polish residents.

Thank you for visiting my blog, it's still alive thanks to your presence:-)






Miłej niedzieli:-)

Have a nice Sunday:-)

65 komentarzy:

  1. Super, gratulacje! Życzę kolejnych lat i dużo radości z blogowania :)

    Fakt, faktem, że zostałam przymusowym abstynentem, bo albo staramy się o dziecko, albo jestem w ciąży, albo karmie piersią i tym sposobem alkoholu nie miałam od ponad 3 lat :P Ale chętnie trzymałabym soki w tych buteleczkach, więc i ja dołączam do zabawy :)

    sylwiaaali@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ☺ życzę kolejnych rocznic ☺
    Chętnie ustawie się w kolejce po prezent
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacjie i dużo kolejnych lat w blogowanu. I ustawiam się w kolejce do zabawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wielkie gratulacje :) Życzę kolejnych lat z nami , blogowymi koleżankami :) Oczywiście że staję w kolejce :) Buziaki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji 2 rocznicy blogowej i życzę kolejnych aktywnych latek w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co dzień sprawdzam czy jest nowy wpis u Pani. A to już dwa lata, wow:) Uwielbiam Pani zdjęcia. Oczywiście że ustawiam się w kolejce. Cudna nagroda. Wielkie pozdrofffffki, aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wytrwałość w odwiedzinach:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Cieszę się, że odkryłam Twojego bloga ponad rok temu. Dzięki niemu udało nam się spotkać i poznać bliżej :))) Życzę kolejnych dwóch i więcej lat blogowania :)

    Już wyobrażam sobie butelki wina albo soku w koszyczkach, dlatego chętnie zapisuję się do zabawy :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Wspaniałe dwa lata, proszę pisz dla nas nadal! Bloga obserwuję więc pozostaje mi tylko zgłosić się do Twojego rocznicowego candy :) Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dwóch lat w blogowym świecie :)
    Przyłączam się do zabawy o tą piękną nagrodę.
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, oby tych latek było więcej!!! A w kolejce się ustawiam może troszkę szczęścia będę mieć i się uda wygrać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację,wszystkiego naljlepszego,ustawiam sie w kolejce.barabara.w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci serdecznie tym bardziej, że właśnie dziś skończyła się moja rocznicowa impreza z takiej samej okazji, cieszę się, że do Ciebie trafiłam i życzę Ci nieustającej chęci do blogowania. Pozdrawiam i z chęcią zapisuję się w kolejce. Dora

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję 2 urodzinek i życzę kolejnych latek ;-) Oczywiście zapisuję się do zabawy po te wspaniałe butelczynki, już widzę w nich zimą nalewki mojego teściunia, a latem lemoniadki mojego autorstwa z udziałem arbuza, mniammmm!!! :-) Buziaki :-***** <3 <3 <3 Miłej niedzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje! Miło mi ,ze zawitałam na Twoją stronkę.
    Oczywisci biorę udział w zabawie i zapraszam na świąteczne candy na solnyswiat.pl - baner na tej samej stronie
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję a ustawiając się w kolejce życze kreatywności i pomysłowości w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy. Cieszę się że jesteś i mogłam Cie poznać.Za prezenty podziękuję, byłam jakiś czas temu na Franowie i kupiłam ten koszyczek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i buziaki! :-)
    Zabieram baner do siebie, zestaw idealny na naleweczkę wiśniową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, GRATULUJĘ Ci z całego serca dwóch latek blogowania:) I życzę kolejnych, tak pięknych, inspirujących i wspaniałych latek... Jesteś dla nas wszystkich inspiracją, przykładem... Tworzysz tutaj niesamowite rzeczy, aranżacje...
    Z wielką przyjemnościa biorę udział. Świetny tek koszyk z buteleczkami. Wspasował, by sie idealnie w Mój wystrój... tak po cichu marzę:):):):)
    Ściskam najserdeczniej kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jakie śliczne! Karnie ustawiam się w kolejce. :-)
    Piękna rocznica!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam.piekny blog i fajne cukierasli.staje w kolejce.pozdrawiam.Izabela(Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  22. no to co z całego serducha gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :) z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam Aneta. sonia.filec@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie biorę udział;)
    Obserwuję w Google+ jako Sylwia Jamrozik
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa gratuluję! :) Zycze kolejnych rocznic! :)
    Zglaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja je chcę !!! kolonie66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja szybciutko zgłaszam się do twojego pięknego CANDY!
    Banerek wisi u mnie o tu ----> Mój blog Ma i Bla
    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :) Również chętnie zgłaszam się do zabawy
    Obserwuję jako Katarzyna Z (Zielony Myszak), a banerek jest tu http://zielonymyszak.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję rocznicy. bardzo się cieszę, że cię poznałam i mam przyjemność goscić w twoim domu i obserwować twoje poczynania. kolejnych lat życzę w blogosferze.
    i oczywiście dostawiam się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  29. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja zapisuję się do kolejki :)
    Obserwuję i wieszam baner na swojej stronie: http://kamira90.blogspot.com

    Czekam na wyniki :) uwielbiam grzańce więc rozdanie w sam raz dla mnie :D

    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje jubileuszu:)powodzenia w dalszym blogowaniu. rosiakanna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje kolejnej rocznicy:) bardzo chętnie zapisuję się do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne i butelki i stojaczek. Dojrzewa mi wino aroniowe, mogłabym sobie je tam trzymać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 2 rocznicy iżycze kolejnych lat w blogowym wiecie :)

    Na tak piekne rozdanie oczywiście zapisuje się z największa przyjemnościa, chociaż zdaję sobie sprawę, że w takiej kolejce to nie będzie łatwo...

    najlepszego!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje, chętnie obserwuję bloga jako Komputeromaniaczka, mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam,
    Znalazłam Pani bloga gdzieś na początku tego roku, jest w mojej pierwszej 3 ulubionych. Z wielkim sentymentem śledzę Pani wpisy. Potrafi Pani wyczarować piękne ozdoby z rzeczy, których inni nawet nie dostrzegają. Podziwiam za kreatywność i za zaangażowanie w bloga. Szkoda,że nigdy wcześniej nie spotkałam Pani "przypadkiem" w Poznaniu, chętnie pogawędziłabym z Panią. Ja niestety wyprowadziłam się z Poznania i nie ma dnia żebym nie tęskniła.. Życzę kolejnych udanych lat blogowania. Pozdrawiam. Wierna czytelniczka.
    magdalenaczerniawska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa...nawet nie wie Pani jak bardzo są blogerem potrzebne. Nieraz zastanawiam się czy w ogóle jest sens pisać i czy ktoś to czyta...ale dzięki takim komentarzom wiem, że warto zadać sobie trochę trudu i przygotować miłą dla oka dekorację:-) Również żałuję, że nie udało nam się spotkać, ale przecież życie jest długie więc kto wie, może kiedyś odwiedzi Pani jeszcze Poznań, a wtedy z przyjemnością umówię się na małą pogawędkę:-) Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję:-)

      Usuń
    2. Witam,
      Dziękuję, że Pani odpisała. Powiem tylko tyle...łza zakręciła mi się w oku...Pozdrawiam.

      Usuń
    3. :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych dwóch lat :))
    Z wielką chęcią ustawiam się w tej niezwykle długiej kolejce po piękne prezenty :)
    Pozdrawiam ciepło K

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana Niteczko staję do kolejki po ten fantastyczny prezent i zabieram banerek do siebie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój ulubiony blog :-) Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i oczywiście biorę udział w konkursie <3
    beciula21@o2.pl t

    OdpowiedzUsuń
  41. Anitko gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych <3
    Piękna nagroda, z przyjemnością stanę w kolejkę w konkursie :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny prezent:)) chętnie i ja stanę w kolejeczce:)) kolejnych latek :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne Candy:-)
    Gratuluję rocznicy i trzymam kciuki za kolejne lata cudnych inspiracji!!
    Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze gratuluję "dwójeczki" :)
    Piekna nagroda, kuuusi... Ustawiam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje z okazji ukończenia dwóch lat blogowania.Życzę kolejnych lat.Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i bardzo mi się tu podoba i będę tu wpadać.Moja nalewki w domu stoja w sloikach i czekają na swieta.Moze będą stały w butelkach.Serdecznie pozdrawiam.



    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się i obserwuję, bo jest co :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam
    Chcialam pogratulowac drugiej rocznicy i zyczyc kolejnych lat madrych i inspirujacych wpisow.bardzo lubie tu zagladac.staje do kolejki po buteleczki.pozdrawiam.Izabell(Izabellak@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj tak czas ucieka nieuchronnie :D człowiek się nie okręci a tu kolejny rok mija w sieci ;) to ja życzę kolejnych owocnych lat :D i oczywiście zgłaszam się do zabawy ;) Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    moja mama często przygotowuje grzańce więc takie piękne buteleczki idealnie się do tego nadadzą :)
    obserwuję bloga jako Natasza Bartkowiak
    mail nataszkab280@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję kolejnej rocznicy.
    Świetna zabawa więc i ja w niej wezmę udział :)
    Banerek już jest!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję rocznicy :) Życzę Tobie (i nam podglądającym Twojego bloga) jeszcze wielu takich rocznic :) O Twoim blogu dowiedziałam się z "Mojego Mieszkania", znalazłam go w sieci i przepadłam ;) Przeczytałam wszystkie archiwalne wpisy i teraz już "śledzę" na bieżąco :) Oczywiście zapisuję się w kolejce do rozdania :) Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poświęcony czas. Domyślam się, że przeczytanie wszystkich postów musiało być dość czasochłonne, tym bardziej jest mi miło, że miałaś na to ochotę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  52. Z przyjemnością biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj zdążyłam w ostatniej chwili , fajne buteleczki więc i ja szczęścia spróbuję . Zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję dwóch lat w wirtualnym świecie i życzę kolejnych.
    Ustawiam się w ogonku :) Anita
    wolvek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Gratulacje takiego stażu

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam i gratuluje dwoch latek!
    Przyznam szczerze ze trafilam tu dzis po raz pierwszy wiec jesli pozwolisz sie rozgoszcze :-)
    Jesli moge to biore udzial w zabawie -pasiata7@gmail.com
    Pozdrawiam
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  58. Dwa lata ... kawał czasu i piekne wpisy powstawały . Oby tak dalej .Ustawiam się też w kolejce aness2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...