czwartek, 26 listopada 2020

Prosta świąteczna dekoracja z bombek:-)


Czy bombki muszą zawsze wisieć na choince?
Nikt nie zaprzeczy, że na zielonej pannie wyglądają najlepiej,
ale można je wykorzystać na wiele innych sposobów dekorując dom na święta.
Wystarczy np. ozdobna taca, misa, patera czy talerz plus kilka bombek 
i gałązek zielonych. Bombki należy położyć w tak zwanym artystycznym nieładzie 
i dodać zielone gałązki. Można też dla lepszego efektu poprószyć sztucznym śniegiem 
i/lub dodać światełka. Magiczna dekoracja gotowa.
Te bombki które widzicie na tych zdjęciach pochodzą 
z mojego ulubionego centrum ogrodniczego Jucca.
Jeśli szukacie świątecznych dekoracji i mieszkacie w okolicy Poznania 
to koniecznie się tam wybierzcie. Wybór jest ogromny. 
I jedno jest pewne: z pustymi rękoma nie wyjdziecie:-)  
Teraz macie do wyboru dwa centra w Tarnowie Podgórnym i w Swarzędzu:-)
Ja jestem uzależniona od Jucci i uwielbiam ją odwiedzać 
również ze względu na świetną obsługę, która zawsze służy pomocą 
i doradzi Wam we wszystkim. Tak więc polecam:-)
A jeśli nie macie pomysłu na świąteczne dekoracje
zapraszam do mojego świata. Podzielę się z Wami swoimi pomysłami 
na proste ale efektowne dekoracje.


Can Christmas balls only hang on Christmas tree?
Not necessary:-) I admit, they look really fantastic with all the green branches
but you can also use them in a different way.
Sometimes you just need a simple plate, bowl, tray or cake stand, 
some glass balls and green twigs and you can make amazing decorations.
If you add some lights or if you use fake snow then it's even magical.
These baubles come from my favourite shop Jucca.
I'm addicted to this shop, they've got so many beautiful decorations
that I can't help myself and I always buy something new.
If you are looking for Christmas decor inspiration 
then I have plenty of posts prepared for you 
so stay tuned because there will be more:-)










Dziękuję za komentarze i odwiedziny:-))

Thank you for stopping by and leaving your comments:-))

9 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja, bombki bardzo klimatyczne, w moim stylu. U mnie własnoręcznie naprawiane bombki zawieszam na żyrandolach i kinkietach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie że ci się podobają moje dekoracje:-)) Bombki są na tyle uniwersalne że można je powiesić wszędzie:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba takie użycie bombek. W skrzyneczce super wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że moja dekoracja Ci się spodobała:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękna dekoracja, Jucca prowadzi też sprzedaż internetową, ale nie wiem, czy bombki są w ich ofercie wysyłkowej. Mam bardzo mało szklanych banieczek, swoją kolekcję straciłam przed laty w sposób dość nietypowy choć dobrze znany niektórym włścicielom niesfornych kotów. To co zostało to faktycznie zmieści się na talerzu :))) w tym roku marzy mi się duża choinka z dużą ilością bombek:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie kupowałam w sklepie internetowym Jucci bo mam ją pod nosem:-) Myślę że i bombki sprzedają w internecie. Dzisiaj w zasadzie sklepy internetowe sprzedają wszystko, a jak dobrze zapakują to nic się w transporcie nie uszkodzili musisz zajrzeć na ich stronę i się zorientować.
      Tak zwierzaki są kochane, ale czasami potrafią narobić bałaganu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...