poniedziałek, 9 listopada 2020

DIY: Wianek z orzechów:-)


Witajcie w poniedziałek:-))
Jak Wam minął weekend? Mnie zdecydowanie za szybko,
ale udało mi się zrobić wszystko to co sobie zaplanowałam.
Punktem numer jeden było wykonanie wianka z orzechów.
Kasia z @at_kates_home zainspirowała mnie by taki wianek zrobić.
Do jego wykonania potrzebujecie tylko podstawę wianka, 
orzechy, sztuczny mech i klej na gorąco. 
Orzechy przyklejacie na przemian z mchem i to cała filozofia.
Ja ze swojej strony dodałam jeszcze kilka owoców pigwowca.
Znowu miałam problem czy zostawić go na stole czy zawiesić na drzwi.
W końcu zawisł na drzwiach, ale jak widzicie wszędzie świetnie się prezentuje 
i może stanowić nie tylko dekorację drzwi. 
Idąc za ciosem znalazłam jeszcze żołędzie więc drugi, 
mniejszy wianek zrobiłam z żołędzi. Położyłam go na paterę, 
dodałam świeczkę i tak powstała kolejna prosta zimowa dekoracja.
Niewiele potrzeba by pięknie ozdobić dom.
Uwielbiam takie naturalne dekoracje. A Wy?


Hello on Monday:-))
How was your weekend? Mine was quite busy 
but I'm happy because I managed to do everything on my list. 
Firstly, I made this natural wreath. I was inspired by Kate @at_kates_home
If you want to make a similar one you only need
a wreath base, nuts, artificial moss and a hot glue gun.
You just glue nuts with moss to the wreath base and that's it.
I also added some little quinces.
I couldn't make my mind whether I should leave it at home 
or hang it on my front door. Eventually, I hung it on my door 
but it's kind of a universal decoration and it looks great on table, too.
I also found some acorns and I used them to make a smaller wreath
which I put on a cake stand and added a candle.
Easy and great decoration was ready.
Sometimes you don't need much to decorate your house.
Don't you think so?








Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

12 komentarzy:

  1. What a beautiful wreath. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wianki. Bardziej mi się podobają wiszące, wyglądają ozdobniej i widać je w całej okazałości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękne jesienno - zimowa dekoracja. Wspinały pomysł i wykonanie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wianuszki, oba mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Świetny i efektowny pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...