wtorek, 3 listopada 2020

Kwiaty w domu:-)



Kochacie kwiaty? Ja bardzo
i uwielbiam mieć ich zawsze mnóstwo w wazonach.
W zasadzie teraz można cały rok cieszyć się różnymi żywymi kwiatami.
Ja mam tutaj zestawienie kwiatów z kilku sezonów:-)
Numer jeden to eustoma,
która ma kwiaty podobne kształtem do róż, a jakby nie było nie ma kolców:-)
Można ją spotkać w wielu kolorach, a co najważniejsze jest dość trwała
i można się cieszyć jej pięknem co najmniej przez tydzień.
Na zdjęciach widzicie bukiet, który dostałam od mojej ulubionej cioci
oraz piękne gladiole czyli potocznie zwane mieczyki
w pięknym łososiowym kolorze, 
które również dostałam tym razem od mojej koleżanki:-)
A na końcu kwiaty w pudełku:-) Lubcie takie bukiety? 
Mnie się bardzo podobają bo dają wiele dekoracyjnych możliwości:-)
Ten flower box to też prezent:-)


Do you love flowers? I do and I like having them at home:-)
Nowadays you can have fresh flowers at home all year long.
I will show you some of my favourites.
Number one is Eustoma which looks like a rose 
but is much better because it doesn't have thorns:-)
It comes in many different colours and it's durable 
you can enjoy its beauty for over a week:-)
This bunch of eustoma comes from my aunt:-) 
Then you can see some salmon pink sword lilies
which I also got from my friend. They are lovely:-)
And last but not least, I wanted to share with you a great flower box:-)
Do you like flower boxes? 
I love them because they give you so many opportunities to decorate:-)
This flower box is also a present:-)












Dobrego dnia Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)))

Have a good day and thank you for stopping by:-)))

4 komentarze:

  1. Cudowne bukiety :) taki widok nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację:-) Kwiaty nigdy się nie znudzą:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Piękne kwiaty Anitko.:) Najbardziej podoba mi się flower box. Mieczyki też lubię, szkoda że nie zimują w gruncie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Mnie też się podoba flower box:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...