sobota, 14 listopada 2020

Jesienne ciasteczka


Ponownie naszła mnie ochota na pieczenie ciasteczek.
Tym razem w jesiennym anturażu.
A skoro jesienne ciasteczka to muszą być spadające liście.
Dzisiaj pokażę Wam je w wersji niepolukrowanej
ale już w następnym poście pokażę Wam jak je udekorowałam.
W sumie sama nie wiem która ich wersja bardziej mi się podoba?
Bardzo lubię bawić się w dekorowanie ciasteczek.
Dużo w tym temacie muszę się jeszcze nauczyć, 
ale nieskromnie powiem, że każda kolejna próba wychodzi mi coraz lepiej.
Czyli po raz kolejny potwierdza się powiedzenie praktyka czyni mistrza:-)


Again I was in a mood for making butter cookies.
This time I went for autumn theme.
And since it's autumn time so there must be falling leaves.
Today I will show you them without icing
but stay tuned because I will show you how I decorated them.
I really don't know which version I like better?
I'm very much into icing cookies. I know that I still have to learn a lot here 
but I've noticed that each time I do it my cookies look better. 
So again the saying practice makes perfect is true.


Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

12 komentarzy:

  1. Kusisz tymi listeczkami :) mniam mniam :) ja już myślę o piernikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja również myślę już powoli o piernikach:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Śliczne listeczki i piękny kubek w serduszka. Serdeczności Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Uwielbia ten kubeczek:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękne są te listeczkowe ciasteczka i na pewno smakowite. Przypomniałaś mi o tym, że może czas zacząć myśleć o świętach?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja już myślę powoli o pierniczkach, a ciasto na piernik staropolski już w lodówce leżakuje:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Apetyczne listki :) Teraz już wiem dzięki Tobie, jak to się stało, że tak mistrzowsko znikają u mnie w domu ciastka... Hihi
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Cudne są:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wyglądają Twoje ciasteczka. I jak zwykle w przepięknej aranżacji:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...