sobota, 17 października 2020

Best Apple Pie Ever:-)


Choć szarlotka to nie jest moje ulubione ciasto 
jednak przychodzi taki czas w roku gdy sięgam właśnie po przepisy na ciacha z jabłkami:-)
A najbardziej lubię ten stary, sprawdzony przepis z Weranda Country.
Robię go co roku i zawsze tak samo się nim zachwycam.
Przepisem dzieliłam się już kiedyś z Wami. 
Możecie zajrzeć do TEGO posta by go zapisać jeśli jeszcze go nie znacie:-)
Polecam serdecznie bo ta szarlotka jest wyśmienita:-)
A Wy macie jakieś swoje ulubione przepisy na ciasta z jabłkami?


Although apple pie is definitely not my favourite cake
there comes a time in a year when I really want to bake cakes with apples.
So far, I like the best the old recipe 
that I found in some magazines long time ago.
I think that this apple pie is really delicious. I make it every year
and it always disappears really quickly.
I've already shared a recipe with you, have a look HERE.
I do recommend it because it's scrumptious:-)
Do you have any great recipes for yummy cakes with apples?









 Pięknej niedzieli Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great Sunday and thank you for stopping by:-))

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam szarlotki w każdej postaci, nie mam swojego ulubionego przepisu, lubie wszystkie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję wszelkie ciasta czekoladowe, ale tą szarlotkę uwielbiam:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Pyszne ciasto na niedzielne popołudnie :-). Miłej niedzieli :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo jest naprawdę grzechu warte:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Wyglada smacznie a te pucharki szklane z ciasteczkami- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Smakowicie wyglądają twoje słodkości. U mnie zagościł prózniak, ciasto z jabłkami na oleju, bo nasz wnuczek jest uczulony na mleko krowie.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops...wszelkie alergie są bardzo uciążliwe wiem coś o tym bo sama mam alergie na szczęście nie pokarmowe:-)
      Zdrowia życzę i pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Pięknie podane. Uwielbiam szarlotkę, moja ulubiona to ta spod samiuśkich Tater:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarlotki pod Tatrami jeszcze nie jadłam więc wierzę Ci na słowo:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...