piątek, 2 października 2020

Jesienne ciasteczka maślane:-)


Przyszła pora na jesienne ciasteczka maślane:-)
W tym roku zrobiłam je po to by podarować je moim chłopcom na Dzień Chłopaka:-)
A trochę ich w klasie mam:-)
Przepis jak zwykle ten sam, z Małej Cukierenki.
Jest rewelacyjny i gdy piekę ciastka korzystam już tylko z niego.
Link do przepisu znajdziecie w TYM POŚCIE:-)
Tych jesiennych ciasteczek nie zdążyłam udekorować 
ponieważ wszystkie zniknęły nim zdążyłam zrobić lukier:-(((
Muszę w weekend zabrać się za kolejne pieczenie...
może tym razem uda mi się ocalić kilka sztuk do udekorowania:-)


It's time for baking autumn cookies:-)
I made these biscuits especially for my boys:-) 
We celebrated Boy's Day last week and I wanted to surprise my students:-)
The recipe is fantastic and I shared it in THIS POST.
Cookies are easy and fast to make and really delicious.
Unfortunately they also disappear fast
and so I didn't manage to decorate all the cookies before they were eaten.
This weekend I have to bake some more...
maybe this time I'll be more lucky:-)










Dobrego weekendu dla Was i dziękuję za odwiedziny:-))

Have a great weekend and thank you for stopping by:-))

15 komentarzy:

  1. Ależ przepysznie wyglądają te ciasteczka :D Bardzo lubię ciastka maślane,
    dlatego chętnie wypróbuję przepis :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis polecam bo jest naprawdę wart spisania:-)) Ja się trzymam tylko jego już od dłuższego czasu i ciacha zawsze mi wychodzą:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. wyglądają przeeeepysznie! chętnie skorzystam z tego przepisu na cynamonowe ciasteczka zwłaszcza, że święta już wkrótce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne ciasteczka, a listka i jabłuszka aż żal jeść. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i zazdroszczę talentu do pieczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja myślę, ze każdy potrafi piec tylko musi dać sobie szansę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Ciasteczka wyglądają cudnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, że Ci się podobają:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Ślicznotki, aż żal je zjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne , jesienne foremki do ciastek :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent, piekłam te maślane ciasteczka już kilka razy, przepis naprawdę dobry.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest rzeczywiście świetny:-)) Ja już nie szukam żadnego innego:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...