wtorek, 13 października 2020

Jesienna kawka w ogrodzie:-)



Zapraszam Was dzisiaj do mojego ogródka
na szybką kawkę i pyszne domowe ciasteczka owsiane.
Te ciasteczka to moje jesienne odkrycie.
Znalazłam je na jednym z moich ulubionych blogów kulinarnych:
Mała Cukierenka. Uwielbiam przepisy Natalii.
Są proste i szybkie w wykonaniu, a co najważniejsze są zawsze pyszniutkie.
Te ciasteczka idealnie nadają się np. by dziecku włożyć do śniadaniówki
albo samemu zabrać do pracy i przegryźć na przerwie.
Wiecie wtedy, że dziecko i Wy jecie coś pysznego, sycącego
 i zdrowszego niż wszelkie kupne ciasteczka.


I would like to invite you today to my garden.
I'm serving delicious, homemade oatcakes and coffee:-)
These cookies are my autumn discovery.
I found the recipe on one of my favourite culinary blogs
 called A Little Bakery. I love Natalia's recipes. 
They are fast and easy to make and everything is simply delicious.
These cookies are great to give your children as a packed lunch
or to take them to work and munch during a break.
Then you know that your children eat something what is tasty, 
filling and healthier than the cookies you can buy.










Dobrego dnia Wam życzę:-)

Enjoy your day:-)

8 komentarzy:

  1. Kawki nie piję, ale na takie zdrowe ciacho bym się skusiła.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawkę tylko od wielkiego święta i najczęściej jest to cappuccino:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Dlaczego szybką? A ja bym się podelektowała troszkę dłużej ciasteczkami i pięknymi dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czasami lepiej zwolnić:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Oj do ogrodu na kawysię to ja raczej nie bo zimna nie lubię a kawusi nie pijam ale herbatę w domu to czemu nie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciepłolubna, ale od czasu do czasu lubię właśnie jesienią wypić kawkę w ogrodzie. Wydaje mi się, że wtedy lepiej smakuje:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...