niedziela, 15 grudnia 2019

Trzecia niedziela adwentu:-)



Dziś już trzecia niedziela adwentu...jak ten czas biegnie:-)
Zapalimy więc dzisiaj trzecią świecę, która jest symbolem radości
króla Dawida świętującego przymierze z Bogiem.
A Wy macie jakieś powody do radości? 
Oprócz tej oczywistej jaką jest oczekiwanie na święta? Ja mam:-))
Dzisiaj jestem tutaj z Wam by pokazać Wam mój trzeci świecznik adwentowy.
Zrobiłam go w starej, drewnianej skrzyneczce, dołożyłam świeczki, sztuczny mech
i dwie zawieszki od Maileg'a i to w zasadzie wszystko.
Kolejna prosta propozycja a takie rozwiązania lubię najbardziej:-)


It's the third Sunday of Advent today...time is passing by so quickly.
We are lighting the third candle today
which is the symbol of King David's Joy because of the alliance with God.
Do you have any reasons to be joyful today?
Except this obvious one which is the fact that Christmas is coming:-)  I do:-))
I wanted to show you my third advent candle holder.
To make this one I used an old wooden box, candles, artificial moss
and two hangers from Maileg. I love those little hangers. They are so cute:-)
And that's it, another very easy and fast to make decor:-)
Just the way I like it.






Dobrej niedzieli Wam życzę:-))

Have a good Sunday:-))

8 komentarzy:

  1. Piękny stroik. Miłej niedzieli :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest obłędny Niteczko! I te zszarzałe mięty... uwielbiam... I manekin! Oszalałam! Gdzie? plisss... :) Serdeczności zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Manekin jest bardzo stary, nie mam pojęcia gdzie go kupiłam, ale jeśli się nie mylę to Belldeco:-))) Może zobacz na ich stronie, ale nie wiem czy jeszcze je mają.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Anitko, śliczny świecznik, nieprzeładowany a efektowny. Przecudne blaszki z cyferkami :)
    Ściskam Cię serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Tak właśnie lubię:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Pięknie i oryginalnie, tak jak lubię :-) Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie Wesołych Świąt:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...