poniedziałek, 9 grudnia 2019

Świąteczne ciasteczka maślane:-)


Muszę się z Wami podzielić tym fantastycznym przepisem 
na super pyszne ciasteczka maślane.
Jak zrobiłam je pierwszy raz od razu wyrzuciłam 
wszystkie inne przepisy na ciastka maślane.
Są fantastyczne do stempelków ponieważ świetnie wychodzą 
i wzór nie ginie po upieczeniu. Znalazłam go na stronie Małej Cukierenki.
Jest to dla mnie blogowe odkrycie tego roku. Znajdziecie tam wiele świetnych przepisów.
Ale te ciasteczka to po prostu mus.
Wszyscy co je próbowali poprosili o przepis więc coś w nich jest takiego,
że nie można się im oprzeć. Ja piekłam je już trzy razy.
A zapewne to nie koniec i przed świętami jeszcze się pojawią.
A co Wy pieczecie na święta?
Plany już gotowe?


I have to share with you this great recipe for butter cookies.
When I baked them for the first time I threw away all my old recipes
because this one is really perfect and if you use cookie stamps
it's the only one that saves the pattern after baking.
I found it on THIS blog. It's called Little Bakery and I must tell you
that it's full of great ideas for sweet desserts. But these cookies are simply divine:-)
You just have to make them.
All my friends who tried them wanted the recipe.
I've already baked them free times and I don't think it's the end before Christmas.
What are you baking for Christmas?
Have you planned all your baking yet?












Dobrego tygodnia Wam życzę:-)

Have a great week:-)

14 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają i te pieczątki tak ładnie wyszły. Moje ciastka kiedyś za bardzo chyba urosły ( może i dobrze bo były pulchne) i pieczątki nie były wyraźne. W tym roku upiekłam już ciastka owsiane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia ile ja przepisów wypróbowałam by te pieczątki wyszły. To jest pierwszy gdzie ta sztuka w końcu mi się udała:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Uwielbiam te ciasteczka. Piekę je regularnie na zamówienie mojego Tatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastkowi maniacy są wśród nas:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Wygladają mniamusnie :) a ja jutro trzecie pierniki piekę :) kupiłam cieciorke zobaczymy co z tego ozdabiania wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by lukier się udał:-))) A ciacha są przepyszne nie tylko z wyglądu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Nie mogę poczuć smaku ciasteczek, ale wierzę na słowo że są pyszne, muszę je zrobic...Ale zdjęcia genialne!, piękne, syca moje oczy. Te wszystkie detale, ozdoby..jak u Ciebie musi być pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Cieszę się, że moje zdjęcia Ci się podobają:-))) Dużo w tym temacie jeszcze przede mną nauki, ale staram się jak najwięcej ćwiczyć:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie i apetycznie. Wielkie pieczenie ciasteczek planuję na ten weekend, będą szybkie pierniczki z mojewypieki, ciasteczka migdałowe i może maślane z przepisu, który polecasz. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie ten przepis, a nie pożałujesz:-))) Miłego pichcenia Ci życzę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają ciasteczka, ale moją uwagę odciągają Twoje ozdoby Anitko. Puszki, motyw z sarenką, dzbanki... Rozkosz dla oczu. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Cieszę się, że Ci się podobają:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Those cookies look yummy and beautiful. I am making fruit cakes this Christmas for the first time and probably some cookies next week. Thelma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you:-))) I still can't decide what cakes to bake for Christmas because there are so many I would like to make and not so many people to eat it all:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...