niedziela, 22 grudnia 2019

Czwarta niedziela adwentu:-)


No i zleciało jak z bicza strzelił:-)
Dziś już czwarta niedziela adwentu więc zapalimy czwartą świecę.
Ostatnia świeca symbolizuje nauczanie proroków, 
którzy zapowiadają przyjście Mesjasza i jego królestwa.
Mój czwarty świecznik adwentowy jest w tradycyjnej świątecznej czerwieni.
Do jego wykonania wykorzystałam kubeczki od Green Gate,
dodałam czerwone świeczki i metalowe cyferki.
Co z tego, że kubeczki są różne, łączy je kolor:-)
Wiem, że nie wszyscy przepadają za czerwienią, 
ale ja ją z przyjemnością witam w świąteczny czas:-)
Ma swój nieodparty urok:-)


Time is passing by like crazy
and so today it's the fourth Sunday of Advent.
We are lightening the fourth candle
which is the symbol of prophets' teaching
who foresee the Messianic coming and his kingdom.
And here is my fourth candle holder which is in traditional red.
To make it I used latte cups from Green Gate,
I added red candles and metal numbers.
It doesn't matter that the cups are all different
since they have one thing in common: the colour.
I know that not everyone is a fan of red decorations
but I really like a touch of red at Christmas time:-)
It is so magical:-)




Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

10 komentarzy:

  1. Beautiful and so festive !
    Merry Christmas and many blessings.
    Fabby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and the same to you:-))
      Merry Christmas:-))

      Usuń
  2. U mnie w tym roku też głównie czerwone dekoracje świąteczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tradycja górą:-)) Dziękuję Ci bardzo za kartkę świąteczną:-) Dziś znalazłam ją w skrzynce:-))
      Jest cudowna:-))
      Pozdrawiam świątecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękne dekoracje :) zdrowych rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Wzajemnie Wesołych Świąt:-))

      Usuń
  4. Ja należę do tych, którzy za czerwienią nie przepadają, ale... w Twoich aranżacjach jest przeurocza! I bardzo mi się podoba :) Masz wielki dar i smak. Wesołych Świąt Nitko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję z ate miłe słowa:-))) Ja w zasadzie za czerwienią też nie przepadam, ale lubię ją na święta:-))
      Pozdrawiam przedświątecznie:-))

      Usuń
  5. Nie przepadam za czerwienią ale w święta jest nawet pożądana.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy tak samo:-)))
      Pozdrawiam przedświątecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...