sobota, 21 grudnia 2019

To Do List Christmas:-)


Święta zbliżają się wielkimi krokami
czas najwyższy przygotować listę najważniejszych zadań do zrobienia.
Oby w tej całej przedświątecznej bieganinie
nie zabrakło również tych przyjemnych rzeczy
takich jak np. wspólne wypieki,
oglądanie świątecznych filmów,
picie gorącej czekolady,
śpiewanie kolęd,
czytanie książek,
zaproszenie gości i wspólne świętowanie:-)
Bałwana chyba przy takiej aurze nie uda nam się ulepić (chyba, że błotnego)
ale i tak święta to zawsze magiczny czas:-))
Przyjemnych przygotowań Wam życzę
i pamiętajcie, że święta i tak będą cudowne
bez względu na to czy okna umyjecie czy nie:-))


Christmas is coming so it's hight time to prepare a list of all the tasks we should do.
But in this whole Christmas fever don't forget to put on it things like:
baking cookies with the whole family,
watching Christmas movies,
drinking hot chocolate,
singing carols,
reading books,
inviting family and friends:-)
I think that there's no chance for a snowman this year (except for the mud one),
the weather is more spring like
but I still believe that Christmas is always magical no matter the weather
and no matter whether you clean the windows or not:-)
Have great Christmas preparations:-)






Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for visiting my blog:-))

10 komentarzy:

  1. okna pomyłam ale jeszcze wiele przede mną więc lecę dalej działać. Miłego przedświątecznego czasu :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemności podczas świątecznych porządków:-)))
      Pozdrawiam przedświątecznie:-)

      Usuń
  2. Szczera prawda, ale Ty Nitko, swoim przykładam, zachęcasz do perfekcji :) U Ciebie wszystko na czas i super dekoracyjnie. Tylko się inspirować!
    Ja też jestem już na finiszu. Właśnie listę zadań zrobiłam i będę odhaczać jedno po drugim.... Pięknych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ale wierz mi nie wszystko u mnie jest perfekcyjne i nie raz coś mi się nie udało:-( Jednak się nie poddaję i robię swoje:-)
      Ja jestem dopiero w przedbiegach:-)) Ale wszystko ze spokojem:-)
      Pozdrawiam przedświątecznie:-)

      Usuń
  3. U mnie też juz końcówka sprzątania a jutro juz goście przyjadą więc tylko świętować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjemnego świętowania Wam życzę:-)))
      Pozdrawiam przedświątecznie:-)

      Usuń
  4. Podziwiam Anitko, że ze wszystkim dajesz radę i tak dużo różnych aranżacji u Ciebie. U mnie ostatnie przygotowania, lista zadań w kalendarzu i działam według planu, a jak coś nie będzie zrobione to nic się nie stanie. Raz jeszcze życzę radosnych świąt, spędzonych w gronie bliskich osób oraz obfitych łask od Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo choć nie wszystko u mnie jest perfekcyjne, jednak nie o to chodzi i jeśli coś się nie uda to przecież nie koniec świata:-)
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Tobie samych pięknych chwil w te Święta:-))
      Pozdrawiam przedświątecznie:-)

      Usuń
  5. Everything looks beautiful and delicious !
    Merry Christmas to you and yours.
    Fabby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and the same to you:-)))
      Have a very Merry Christmas:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...