niedziela, 29 grudnia 2019

Świąteczny kredens:-)



Nie miałam jeszcze okazji pokazać Wam jak mój kredens przeobraził się na święta.
Przybrał czerwone barwy, jedyne słuszne w tym okresie.
Nie wszyscy przepadają za czerwonym kolorem, 
ale ja muszę Wam powiedzieć,
że bardzo lubię czerwień w okresie świątecznym.
Ten kolor ma w sobie wiele ciepła,
 nie na darmo nazywany jest najgorętszym kolorem,
który budzi bardzo silne emocje i najmocniej działa na odbiorców.
Czerwony skutecznie skupia na sobie uwagę, 
a o to mi chodziło strojąc kredens na święta.
A Wy lubicie czerwony kolor?


I haven't had an opportunity to show you my Christmas dresser yet.
It's all in red, the only right colour for Christmas time.
I know that not everyone likes this colour 
but I must tell you that I really like it for Christmas.
It is a very warm colour, in fact, 
it's the hottest colour which raises strong emotions
and appeals to the senses.
Our whole attention is focused on red 
and that's what I had in mind when I decorated my old hutch.
What about you? Do you like red colour?


















Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a great Sunday:-))

14 komentarzy:

  1. Czerwony to gorący kolor, idealny na te Święta. Kredens zawiera piękne dekoracje, sam w sobie też piękny.
    Pozdrawiam .:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Na Święta czerwony to mus:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Anitko pięknie prezentuje się Twój kredens w świątecznej odsłonie. Dla mnie czerwień jest obowiązkowa w tym szarym, zimowym okresie. Połączona z białą porcelaną i zielonym igliwiem wygląda wyjątkowo. Mimo tylu detali, każda umieszczona w kredensie rzecz ma swoje miejsce - pięknie wszystko skomponowałaś - jak zwykle gustownie i ze smakiem :-)
    Pozdrawiam ciepło i życzę cudownej niedzieli :-)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Anito za te miłe słowa:-)))
      Masz rację, czerwony plus igliwie i biel to najlepsze zimowe połączenie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. U mnie też święta w czerwieni w połączeniu ze złotem i bielą. Serdeczności Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień w połączeniu ze złotem też jest piękna:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Cudownie tak oko nacieszyć :) najlepszego na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh... piękne zgromadziłaś dekoracje i porcelanę. Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się tego chomika w sobie:-))) Ale już się troszkę ograniczam:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Nie przepadam za czerwienią ale do dekoracji świątecznych świetnie pasuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na codzień nie jestem jej fanem, ale na święta musi być:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Mi rowniez Trudno wyobrazic sobie swieta bez chocby odrobiny koloru czerwonego i dlatego i u mnie pojawia sie w dodatkach i poki co nie mam ochoty na wielkie zmiany. Aranzacja kredensu bardzo mi sie podoba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-))) Cieszę się, że moja dekoracja Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...