czwartek, 8 sierpnia 2019

Metamorfoza komód w naszej garderobie:-)



Wakacje sprzyjają pracy twórczej więc pod pędzel poszły dwie komody,
które miałam w garderobie.
Były one już kiedyś przeze mnie przemalowane na biało,
ale Ci co do mnie zaglądają wiedzą, że ostatnio opętała mnie mania kolorów
więc i tym razem postawiłam na kolor.
Malowałam farbami kazeinowymi firmy Liberon.
Farby te są dostępne w każdym Leroy Merlin i nie kosztują fortuny.
Dostępne są też w małych opakowaniach tak więc można sobie 
wybrać różne kolory i się nimi bawić.
Ja wybrałam Topniejący Lodowiec (mój ulubiony), Pudrowy Róż, Egejski Błękit, 
Biały Alabaster i Skruszony Kamień.
Jak maluję meble pisałam Wam w TYM poście.
A wszystkie moje metamorfozy dokonane za pomocą farb kredowych 
i kazeinowych zobaczycie TUTAJ. To tak dla tych, 
którzy by się chcieli zainspirować.
Ciężko w garderobie zrobić dobre zdjęcie bo to bardzo wąskie pomieszczenie,
ale chyba różnicę widać:-)
Ciekawa jestem jak Wam się podoba ta zmiana?


Holidays make me create:-) I have some time to do different projects.
My last project was to repaint two chests of drawers
in our walk-in-closet.
I painted them white some time ago but I got bored with white.
Those who visit me often know that now I'm a big fan of colours.
That's why I decided to add some colours and make each drawer different.
I painted them using casein paints.
I showed you the whole process of painting in THIS post.
And HERE you can see all the posts with my DIY projects:-)
It's hard to take a good picture in the walk-in-closet because it's very narrow
but I hope you can see the difference.
I wonder if you like it:-)








Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

12 komentarzy:

  1. Wow wow wow. Cudowna zmiana :) Pięknie to wygląda, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. cUDOWNE KOLORY, nie mogę się napatrzeć :) pokaż proszę tą szafę w tle decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Trudno zrobić zdjęcia tej szafie z decoupage ponieważ jest w niej zamontowane lustro, a pomieszczenie małe i jakbym się nie wyginała zawsze się w lustrze sfotografuję:-))) Ale zobaczę co da się zrobić:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Rewelacyjna zmiana, super dobrałaś kolory.:) Serdeczności Anito.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Zmiana bardzo udana. U mnie w kolorach tylko ogród.
    Pozdrawiam Cię pracowita kobieto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się przekonać i do kolorów we wnętrzach:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Wspaniała przemiana, bardzo mi się podobają kolorki we wnętrzach, ja nie mam odwagi aby przemalowywać meble.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać...w końcu jak Ci się nie spodoba to przemalujesz ponownie:-))) Odwagi i pędzle w dłoń:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Zmiana bardzo udana. Kolorki pastelowe pięknie wyglądają na komodzie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pastele i mieszanie kolorów. Jestem ciekawa czy mi się to kiedyś znudzi:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...