sobota, 10 sierpnia 2019

Kawka z bezikami w ogrodzie:-)


Zapraszam Was dzisiaj na kawę w ogrodzie:-)
A do kawki serwuję biało czerwone beziki:-) 
Jak zrobić takie beziki pisałam Wam TUTAJ
Są niezwykle proste do wykonania więc jeśli macie 
jakieś zbędne białka to koniecznie je zróbcie. 
Można je też wykorzystać do różnych deserków. 
Tym razem podaję je bez niczego po to by nieco osłodzić kawkę:-)
To kto wpada na małą czarną?


I would like to invite you today for a cup of coffee in my garden
with mini white and red meringues:-) 
How to make them I gave you all the details HERE
They are very easy to make so if you have some extra egg whites 
then you should make them. You can use them to prepare desserts 
or just to eat them with coffee to make it taste sweeter:-)
So who’s going to join me for a little cuppa?












Pięknego weekendu Wam życzę:-))

Have a great weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Jakie smakowitości. Ja się piszę na kawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie miłe zaproszenie, chętnie skorzystam i poczęstuję się bezikiem i kawką 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, wpadaj, rozgość się i zostań u mnie na dłużej:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Pięknie podane. Chociaż kawy nie piję ale na beziki się skuszę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja niby też wolę herbatę, ale od czasu do czasu najdzie mnie ochota na kawę więc się jej poddaję:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...