czwartek, 25 kwietnia 2019

Wiosenne słodkie koszyczki:-)


Mam dziś dla Was coś pysznego na weekend:-)
Wiosenne słodkie koszyczki z owocami i bitą śmietaną:-)
Nie wszystkie koszyczki mi wyszły 
bo ktoś zjadł mi rączki jeszcze nim zdążyłam je zrobić:-(
Takie niepoprawne łasuchy mam w domu:-)
Przepis na koszyczki znajdziecie TUTAJ.
Jedyną zmianę jaką ja wprowadziłam to zamiast kremu budyniowego
dodałam bitą śmietanę, a zamiast jajeczek - owoce.
Wypróbujcie koniecznie ten przepis bo koszyczki są pyszne
a i przy okazji zrobicie wrażenie na gościach.
To kto pije ze mną kawkę?


I have something special for you to prepare at the weekend:-)
Spring, sweet baskets with fruit and whipped cream:-)
I couldn't make all the baskets because someone ate almost all the handles 
before I even started making them:-(
There must be someone with a sweet tooth at my home:-)
The recipe for the baskets is HERE.
The only thing that I changed was using whipped cream instead of pudding cream 
and adding some fruit instead of Easter eggs:-)
I do recommend it because the baskets are delicious 
and they can make an impression on your guests.
So who drinks coffee with me?






Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

6 komentarzy:

  1. Babeczki uwielbiamy z bitą śmietaną lub serkiem mascarpone i owocami. Jednak nigdy nie próbowałam ich upiec. Może już pora? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz je upiec. Są proste i pyszne😋😋😋
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  2. They are so cute and look delicious. I must check out how to make the basket. Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try to make them because they’re easy to make and they are so cute😉
      Greetings😃

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się prezentują.
    Miłej niedzieli Wam życzę i udanego powrotu do pracy
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...