czwartek, 16 lipca 2015

Summer Blog Party

Kochani, dzisiaj tylko króciutko pochwalę się Wam, 
że w końcu zdałam wszystkie egzaminy i zostałam nauczycielem dyplomowanym:-)
Ten kto się o to starał, wie ile to zachodu...tak więc mnie zrozumie.
Dzisiaj zostawiam Was jeszcze ze zdjęciami zrobionymi kilka tygodni temu:-(
a sama zabieram się za ogarnianie domku 
ponieważ w sobotę odbędzie się u mnie Summer Blog Party:-)
Zaprosiłam 12 blogerek z Poznania i okolic na letnie spotkanie 
więc teraz nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za ładną pogodę 
i za to by wszystkie dziewczyny dotarły na spotkanie:-)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszelkie miłe słowa, które tu zostawiacie:-)



It's going to be a very short post today.
I just wanted to tell you that I've passed all the exams and today I became a chartered teacher.
I'm very satisfied because it's not so easy, in fact, it's rather tough to achive this success.
I'm just sharing with you some pictures taken a few weeks ago 
and I'm going to start cleaning my house because this weekend 
I'm more than happy to host the summer blog party at my house:-)
I've invited 12 great bloggers from Poznań and the neighbourhood 
and now I only hope that the weather will be fine and all the girls will show up:-)
Have a sunny weekend:-)
Thanks a lot for all your sweet comments:-)















34 komentarze:

  1. Gratulacje :-)
    Szkoda, że tak daleko do Ciebie i nie będę mogła być z wami... Zazdroszczę Poznaniakom :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) I też żałuję, że dzieli nas te 600km:-(
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Gratuluję, moja Droga :-) Ja też czekam na informację w sprawie terminu egzaminu :-) Teraz odpoczywaj i udanego spotkania przy pięknej pogodzie (ma się rozumieć) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i trzymam kciuki za Twój egzamin:-)
      Teraz dopiero zeszły ze mnie wszystkie emocje więc zamierzam w pełni korzystać z wakacji:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Graaaaatki!!! see you w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! gratuluję serdecznie!!
    już nie mogę się doczekać soboty. do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz gratuluje i do zobaczonka w sobotę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, widzimy się w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje Niteczko! :))) Masz kolejny sukces na swoim koncie :)
    Wszystkiego dobrego na czas sobotniego spotkania - pięknych chwil, radości i mnóstwo sympatycznego gadania :)
    Zapowiadają dobrą pogodę i tego Wam życzę - także tej w sercach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Sukces okupiony dużymi nerwami, ale suma summarum liczy się efekt końcowy:-)
      W naszych rejonach zapowiadają na weekend burze i deszcze:-( Mam nadzieję, że przejdą bokiem, ale w zasadzie ważniejsza jest pogoda ducha i dobre humory, a tego mam nadzieję, że nie zabraknie:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  8. Gratuluję zdanego egzaminu!!! I zazdroszczę tego spotkania:) czekam na foto relację ze spotkania:) pozdrawiam Ania

    Ps zapraszam do mnie na Candy http://wszystkoinicczylico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, gratuluję serdecznie zdanego egzaminu <3
    Trzymam kciuki za pogodę na spotkaniu, jestem pewna, że będzie super. Żałuję, że to tak daleko ode mnie ...
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ja też bardzo żałuję, że dzieli nas tak dużo kilometrów, ale może jeszcze kiedyś przy innej okazji...
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Gratulacje za zaliczenie egzaminu :) Jestem z ciebie dumna :) Oj jak ja bym chciała z wami się spotkać , szkoda że tak daleko :( 700 KM brrr :( Zatem życzę udanego spotkania dla was wszystkich i czekam na relacje :) Buziaki , zapraszam do mnie na deser :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ja też jestem z siebie duma:-) Też mi przykro, że nie mogę się spotkać ze wszystkimi wspaniałymi dziewczynami bo mieszkamy w różnych zakątkach Polski.
      Ale może kiedyś...kto wie?
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  11. Gratulacje!!! Mój mąż też był w trakcie podwyższania stopnia nauczycielskiego ale pani dr zmieniła mu etat z nauczyciela na pracownika administracji i cały proces szlag trafił ;/ A zostało mu do końca chyba rok czy nawet pół! Ot dobra wola pani dr.
    Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to rzeczywiście nic przyjemnego, tym bardziej, że człowiek się narobi a mu potem koło nosa przechodzi cała ciężka praca:-( Cóż na pewne rzeczy wpływu nie mamy:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  12. Gratulacje!!! A spotkanie blogerek-ekstra!!! Tez bym wpadła:):):) Bo ja z okolic Poznania:)
    cudnie tam u ciebie!
    milutkich wakacyjnych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i do jutra!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. och jak ja was bym chciałą poznać - do tego Agunia z różanej będzie - bawcie się dobfrze - gratuluję dyplomu - sedeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje !!!
    spotkania zazdroszczę ....pozdrawiam lawendowo i bawcie sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, gratuluję dyplomowania... mam to już za sobą,ale pamiętam te emocje. Świetny pomysł spotkanie Wasze:) na pewno będzie super atmosfera i niekończące się rozmowy. Miałam przyjemność spotkania z dwoma osobami i mamy plan aby spotkać się w większym gronie;) U was 12 osób oj będzie się działo.Poznań i okolice górą! Pozdrawiam serdecznie i życzę niezapomnianych wrażeń.Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i do zobaczenia za kilka godzin!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje zdanego egzaminu:) Życzę cudownego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!!!! Liczę na relacje ze spotkania....
    Pozdrwiam
    Babaga

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zdania egzaminu! No wiadomo było, że wszystko pójdzie jak po maśle:) no i czekam na relacje ze spotkania. Bardzo, ale to bardzo fajny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie gratulacje!!!Mam w rodzinie nauczyciela, to wiem ile to poświęcenia.Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...