sobota, 11 lipca 2015

Ogrodowe róże kontra dzikie róże

Lubicie róże?
Ja uwielbiam i mam na ogrodzie trzy duże pnące krzaki.
Co roku zachwycają bogactwem kwiatów.
Nie mogę się na nie napatrzyć.
Na zdjęciach poniżej dla porównania moje róże i dzikie róże, 
które podziwiam codziennie podczas spacerów z psem.
Dzikie czy nie...róże są po prostu piękne i nie przestaną mnie zachwycać!
                                                                                                                                                                          

Do you like roses?
I love them and I have three big rose bushes in my garden.
Every year they bloom beautifully.
I just can't stop staring at them.
In the pictures below you can see my roses and the wild roses 
that I found while walking with my dog.
Wild roses or not...they are all just marvelous 
and I never stop being enraptured by their beauty.






A poniżej dzikie róże:

And here the wild roses:










Miłego weekendu Wam życzę:-)

Have a fab weekend:-)

3 komentarze:

  1. A ja z dawnych czasów pamiętam olejek różany, który znajome panie z firmy mojej mamy przywoziły zza granicy. Jejku, jak pachniał! To była taka maleńka szklana fiolka schowana w drewnianym opakowaniu malowanym w kwiaty róży.
    Ale obudziłaś wspomnienia! :) Róże mnie zachwycają od zawsze i pewnie na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te róże też fantastycznie pachną, żadne kupne nie pachną tak jak te ogrodowe!
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Uwielbiam róże, a jeszcze różowe, albo białe....Obłęd!!Wszystkie odmiany są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...