niedziela, 5 lipca 2015

Pelargonia

Jak dajecie sobie radę w tej iście tropikalnej pogodzie?
My trochę podróżowaliśmy w weekend i niestety upały dały nam się we znaki:-(
Nie wiem dlaczego tak jest, że zawsze narzekamy na pogodę.
Zimno - niedobrze, pada deszcz - niedobrze, żar leje się z nieba - niedobrze.
Jaka by pogoda nie była, człowiek zawsze narzeka.
Ale nie o pogodzie dzisiaj chciałam pisać.
Pokażę Wam mój nowy tarasowy nabytek - pelargonię. 
Co roku wystawiam choć jedną donicę z pelargonią.
W tym roku postawiłam na dwukolorowa odmianę zwaną pelargonią jabłkową.
Jak Wam się podoba ta odmiana?

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia:-)
                                                                                                                                                                       

How do you get along in this boiling hot?
We went on a trip last weekend and we had enough of sun:-(
I don't know why we always complain about the weather.
It's cold - not good, it's raining - not good, it's hot - not good.
Whatever the weather - we always complain about it.
However, it wasn't my intention to write about the weather.
I wanted to show you my new plant - an apple geranium.
Every year I buy some geraniums for my back porch.
This year I found this beautiful apple geranium.
How do you like it?

Have a nice start of the week:-)
Greetings:-)














19 komentarzy:

  1. Pelargonie to moje ulubione kwiaty balkonowe, koniecznie , każdego roku muszą u mnie być. Są niezawodne i piękne :))
    Twoja odmiana śliczna, super kolorki i tak obficie kwitnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjaznej aury :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię, choć przyznaję, że chyba nie mam do nich ręki i albo przeleję, albo ususzę:-(
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Śliczna odmiana, idealna na tarasik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzekanie jest bez sensu bez względu na temat, ale... zdarza się każdemu z nas ;) Można więc i na pogodę jak już mocno dokuczy ;) Mnie upały męczą, ale staram się... nie narzekać ;) tylko jakoś sobie z tym radzić i żyć mimo wszystko w miarę komfortowo.
    Pelargonie Niteczko absolutnie bajeczne. Wybrałaś śliczną odmianę. Ma w sobie i radość, i elegancję. Cieszy oczy i serce.
    Pozdrawiam... gorąco ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzekanie jest bez sensu - to takie oczywiste, a jednak czasami zdarza mi się narzekać:-(
      Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  4. Ja lubię pelargonie za to że nie trzeba ich często podlewać :) W tym roku nie mam ich jednak na swoim tarasie :( nie udało się znależc białych okazów :( Buzi do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę...nie wiedziałam, że nie trzeba ich często podlewać i dość obficie je zawsze lałam. Teraz rozumiem dlaczego mi tak często marniały. Dzięki za dobrą radę.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Mnie tam z upałami zawsze po drodze, złego słowa nie powiem, za to w zimie narzekam aż miło. :-)
    Prześliczna pelargonia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak wolę zimę niż upały. Ale jeśli nie muszę się ruszać z domu to i każdy upał przeżyję:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Pogoda jakby nie była zawsze jest zła;) Lubie pelargonie, zawsze dobrze rosną i obficie kwitną. Twoja jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peralgonia śliczna i te białe obrzeża na płatkach, trochę jak przy bratkach.A pogoda ? No cóż nie cierpię upałów , jak dla mnie to nawet 25stopni to za ciepło, taki człowiek lodu jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również za upałami nie przepadam, ale 25 stopni jeśli jestem w domu i nie muszę pracować to zniosę:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Piękne, a z pogoda masz racje że ciągle narzekamy a ja chłodzę się domowymi lodami:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi przypomniałaś o lodach:-)
      Moje leżakują w zamrażalniku...muszę je wyciągnąć:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. ja uwielbiam upały - od tego są wakacje - trzeba się wygrzać na cały rok:P piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że trzeba się wygrzać to masz rację, ale "gotowanie się" jakoś do mnie nie przemawia:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Również mam tę odmianę na balkonie.. Fajne zdjęcia i t e kolory:) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...