niedziela, 19 lipca 2015

Summer Blog Party - fotorelacja:-)

Witajcie:-)
Wiem, że z niecierpliwością czekacie na relację ze spotkania Summer Blog Party
i choć trudno było mi się dzisiaj ogarnąć (za dużo emocji, oczywiście samych pozytywnych)
już spieszę by podzielić się z Wami fotkami.
Pogoda i humory dopisały wszystkim:-)
(z pogodą to nam się udało biorąc pod uwagę dzisiejsze burze:-()
I choć nie wszystkim udało się dotrzeć to spotkanie było bardziej niż udane:-)
To niesamowite uczucie móc poznać w realu wszystkie osoby, których blogi podczytuję i podglądam.
Okazuje się, że mamy tak wiele wspólnego i nadajemy na tych samych falach. 
Każda z nas ma jakąś pasję i każda tą pasją żyje.
Jest to niezwykle budujące i daje energię do dalszego działania.
Dziewczyny bardzo dziękuje Wam, że pomimo wszelkich obowiązków domowych 
i planów wakacyjnych udało Wam się dotrzeć do mnie i spędzić ten czas z nami.
Mam nadzieję, że za rok uda się spotkanie powtórzyć, może już w większym gronie.
                                                                                                                                                                     

Hello:-)
I know that some of you are waiting impatiently for the photos from our Summer Blog Party
and although it was rather hard for me to get a grip today 
(too many emotions, but only positive ones:-)
I'm going to share with you some thoughts and pictures.
The weather and our moods were splendid:-)
(and taking into considerations today's storms we were really lucky)
I think that the meeting was fulfilling although not every invited person arrived.
It's incredible to have an opportunity to meet face to face people you know from their blogs.
We have so many things in common, we share the same passions.
Such a meeting gives you a lot of energy and is very uplifting.
Girls, I would like to thank you for finding time to be there with us.
I only hope that next year we will meet again 
and maybe there will be more bloggers attending our party:-)


Nasze grupowe zdjęcie:-)
Stoją od lewej: Ewa i Ania, moje drogie koleżanki, które jeszcze bloga nie prowadzą, 
ale myślę, że to się już niedługo zmieni ponieważ mają się czym dzielić ze światem.
Na łóżku siedzą, od lewej: Karolina z Żyj, Kochaj, Twórz; Kasia z Kasmatka
Na trawie siedzi Aga z Różana Ławeczka.
Stoją od prawej: ja, Ada z Scandinavian Home i Ilona z Alfabet Domowy.
                                                                                                                                                                      

And here is our group picture:-)
Standing, on the left: Ewa i Ania, my dearest friends who do not have their blogs yet 
but I hope it will change soon because they have a lot to share.
Sitting on the bed, on the left: Karolina from Żyj, Kochaj, Twórz; Kasia from Kasmatka
Marta from Bosy Dom; Renata from Dogonić Własne Marzenia.
Sitting on the grass Aga z Różana Ławeczka.
Standing on the right: me, Ada from Scandinavian Home and Ilona from Alfabet Domowy.


Marta i Aga, w tle Karolina


Ewka i Ania oraz Ada, która nie rozstawała się ze swoim aparatem (jestem ciekawa jej fotek:-)
w tle widać Ilonę.

Ewa, Ania and Ada who couldn't put away her camera (I can't wait to see her pictures:-)
in the background there's Ilona.


 Ada, znowu z aparatem; Aga, Renata i Karolina




Ilona i Ada


Marta, Aga i Renata


Kasia


Karolina i Renata


Aga, Renata i Karolina

A poniżej kilka fotek z dzisiejszego popołudnia.
Te cudne gladiole dostałam od Renaty z Dogonić Własne Marzenia.
Pochodzą z jej ogródka i po prostu mnie oczarowały, 
nie mogłam przestać pstrykać fotek więc przepraszam za ich ilość:-)
Stanowczo muszę posadzić w swoim ogródku te piękne kwiaty.
Dziękuję Ci Renatko:-)
                                                                                                                                                                   

And below there are some pictures from today's afternoon.
Those marvellous gladiolas are from Renata.
She planted them in her garden. I'm enchanted by their beauty 
and I couldn't stop taking pictures:-)
I have to plant them in my garden!
Thank you Renata:-)














Od momentu gdy zaczęłam prowadzić bloga dzieje się tak wiele w moim życiu. 
Poznałam wiele fantastycznych blogerek, które tak jak ja kochają swoje cztery kąty 
i dzielą się z nami doświadczeniami w urządzaniu swojej życiowej przestrzeni.

Jeżeli zastanawiacie się czy takie spotkania organizować...mówię TAK, TAK i jeszcze raz TAK!
Nie jest to łatwe, szczególnie jeśli chodzi o zgranie się w czasie tak by wszystkim pasował 
jeden termin ale warto próbować bo jest potem co wspominać i zostają przyjaźnie!
Żałuję tylko, że ze względu na dzielące nas odległości
nie jestem w stanie zaprosić wszystkich blogerek, które podziwiam i podglądam.
Pozdrawiam Was serdecznie:-)
                                                                                                                                                                       

I must tell you that from the time I've started blogging so many positive things happen in my life 
and I met a lot of great girls who are crazy about their hauses 
and they like sharing their experiences with decorating their own little spaces with us.

If you are thinking about such a blog party then I say YES, YES and one more YES!
It's not easy, especially to set the date that would be convenient for all the invited people, 
but it's really worth trying because the memories and frindships are here to stay with you!
I only wish I could invite all the bloggers I adore but sometimes 
the distance dividing us is too big to enable taking part in the meeting.
Greetings to all of you:-)

52 komentarze:

  1. Takie spotkania w realu to super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jednak nic nie zastąpi kontaktu w realnym świecie:-)

      Usuń
  2. Anitko, jeszcze raz dziękuje za zaproszenie. Bawiłam się świetnie! Uwielbiam Twój dom, skrywa mnóstwo skarbów. Pobudza kreatywność i inspiruje z resztą mówiłam Ci to wielokrotnie :) Wczorajszy dzień był oderwaniem od rzeczywistości, spotkanie na żywo blogerek to fantastyczne zjawisko :) I to jedzonko... obłęd! :)))
    Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło było Cię gościć:-) Dziękuję Ci za te miłe słowa one sprawiają, że czuję się w siódmym niebie:-)
      Jedzonko w zasadzie to dzieło nas wszystkich, a Twój sernik-obłędny, musisz koniecznie podzielić się przepisem:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Wygląda na to, że było bardzo przyjemnie. I pogoda dopisała:) I widzę, że Ty też masz takie fajne łóżko w ogrodzie. Super sprawa, prawda? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było bardziej niż przyjemnie:-)
      O łóżku w ogrodzie pisałam tutaj: http://nitkadesign.blogspot.com/2014/05/swiatynia-dumania.html
      Uwielbiam w wolnej chwili zaszyć się w tej mojej świątyni dumania z książką w ręku i wtedy nic mi więcej do szczęścia nie trzeba:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Anitko, to ja Ci dziękuję za zaproszenie i gościnę. Stworzyłaś cudowny, ciepły dom.Cieszę się, że mogłam Cię osobiście poznać. Buziaki i pozdrawiam wszystkie dziewczyny z sobotniego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, ja się również bardzo cieszę, że się w końcu poznałyśmy. I mam nadzieję, że więcej będzie takich spotkań w przyszłości:-)
      Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  5. Musiało być cudnie:-) Takie spotkania w realu to fantastyczna sprawa!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się tak w kilku słowach przekazać wszystkich pozytywnych emocji jakie towarzyszą takim spotkaniom!
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. Oj cóż rzec mam więcej...takie chwile są jak motyle, ulotne, ale jakie miłe...co prawda mam pewien niedosyt , bo czasu mało na poznanie Was bardziej, ale ważne, że "chciało Ci się", jeśli Wiesz Kochana o czym mówię...:)tacy ludzie, którym się jeszcze chce jest mało, więc kłaniam się jeszcze raz i DZIĘKUJĘ za zaproszenie...
    a kwiaty przecudne ...
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że czasu było niewiele bo skoro dzieli się te same pasje rozmowom nie ma końca:-) Ale wszystko przed nami, a ponieważ nam się chce więc mam nadzieję, że jeszcze będziemy mogły się nagadać:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. oj zazdroszczę Wam tak wspaniałego spotkania , wymiany pozytywnej energii i rozmów o swoich pasjach !!!
    może kiedyś u mnie zrobimy spotkanie na lawendowym polu :)

    pozdrawiam Was wszystkie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, spotkanie na lawendowym polu, to by było spełnienie marzeń nie jednej z nas:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  8. I think it's wonderful you organized a blog party! It looks like it was a fabulous time for all your lovely friends. Great idea!!
    Mary Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it is great to meet bloggers you know quiet well from their blogs:-)
      Hope that one day maybe an international blog party will be possible:-)
      That would be an acheivement:-)

      Usuń
  9. Och i ach!tak sobie powzdycham do Was na fotografiach:) uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, ze w przyszłym roku się uda:-)

      Usuń
  10. Też sobie powzdycham jak przedmówczyni ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. było super - ale te miny na fotkach (moje;P) - omg:D pozdroo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z minami na zdjęciu zawsze problem jest ten sam, że nie podobają się tylko nam a inni mówią, że jest O.K. Ja już się boję fotek z moją podobizną, które zrobiły dziewczyny!
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. ale mi smutno! ;( mam nadzieję, że następnym razem się uda dotrzeć, choćby nie wiem co ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustaliłyśmy, że spotykamy się również za rok i pewnie z większym wyprzedzeniem ustalimy wszystko więc następnym razem musi się udać:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Jak ja bym chciała spotkać się tak z moimi blogowymi koleżankami!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nic prostszego jak podobne spotkanie zorganizować:-)
      Zachęcam bo z tego płyną same korzyści:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  14. Wiedziałam.... wiedziałam, że będzie cudownie, nie było innych szans :)))
    Spotkanie kilku wspaniałych kobiet , pełnych pasji i radości życia, musi być cudowne. Wyobrażam sobie, że ciężko było się rozstać i pełno jeszcze było tematów do rozmów :)
    Ściskam serdecznie Was wszystkie, miło mi Was widzieć na wspólnych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście rozmowom nie było końca i ciężko było się rozstać:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  15. Ale super !!! Tak strasznie żałuje że nie dotarłam... Mam nadzieję że będzie następny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł i wspaniała realizacja :) Tak się dzieje, gdy idzie się za głosem serca - piękne :)
    Niteczko - wszystkiego dobrego dla Ciebie i wszystkich Twoich gości widzianych na zdjęciach. Miałyście czas wyjątkowy i niech taki zostanie w Waszej pamięci :)
    Przesyłam moc uśmiechów :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) i pozdrawiam serdecznie:-)
      Może kiedyś uda się zrobić międzymiastowe spotkanie, wymaga to większych przygotowań, ale gdy się chce to można wszystko:-)

      Usuń
  17. Cudne spotkanie , cosik i ja wymyślę moze za rok :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całym sercem bo ważenia niezapomniane:-)

      Usuń
  18. Jak ja żałuję, że mnie tam z Wami nie było... No cudne spotkanko zorganizowałyście!
    Moze w przyszłym roku..:):):)
    piękne migawki z dzisiaj!
    uściski ślę kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też żałujemy, że nie mogłaś do nas dołączyć, ale nic straconego i myślę, że w przyszłym roku się uda:-)
      Ściskam:-)

      Usuń
  19. Gratuluję wspaniałego spotkania :) To na pewno fantastyczne doświadczenie spotkać się na żywo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne to mało powiedziane:-)
      Daje takiego kopa energii, że działa lepiej niż red bull:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. No proszę same ważne osobistości :-) Fajna sprawa takie spotkania, może i ja kiedyś znajdę się wśród takich osób??Kto wie??Śliczne zdjęcia wnętrza, mniemam, że to salon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i kto wie, może za roku uda nam się spotkać osobiście:-)
      Zdjęcia wnętrz to jadalnia:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Do zobaczenia zatem :-) Zazdraszczam pięknej jadalni ;-)

      Usuń
  21. to było cudowne popołudnie. raz jeszcze dziękuję ci kochana za zaproszenie. pięknie nas podjęłaś i sprawiłaś , że to był niezapomniany wieczór. dziękuję, że pokazałaś mi swój uroczy dom. dziękuję, że pozwoliłaś mi poznać tyle fantastycznych kobiet. do następnego, mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje, że znalazłaś czas by mnie odwiedzić i spędzić z nami to popołudnie i wieczór:-)
      Do zobaczenia wkrótce:-)

      Usuń
  22. Gratuluję Ci inicjatywy, zorganizowanie takiego cudnego spotkania z blogowymi koleżankami, które niejednokrotnie pochodzą z różnych regionów Polski - to musi być coś!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Bardzo:-) Było to małe wezwanie, ale wrażenia takie, że gdybym miała je jeszcze sto razy powtórzyć to jestem na TAK:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  23. Widziałam relację na blogu Ady i stąd do Ciebie trafiłam :) Tacy ludzie jak Ty, z pasjami, z zamiłowaniem, dają mi wiele energii. Gdy czytam takie blogi jak Twój, mam więcej ochoty na działanie, przestawianie, odnawianie, zajmowanie się swoimi pasjami... :)
    Będę tu częstym gościem :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i taki miły komentarz:-) Cieszę się bardzo, że zainspirowałam Cię do działania:-)
      Czuj się w takim razie u mnie jak u siebie w domu:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  24. fajnie Was poznać dziewczyny widzę same sympatyczne twarze ,ale przecież to nic dziwnego , w końcu to same duszyczki wrazliwe na piękno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wrażliwych na piękno duszyczek:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...