poniedziałek, 13 czerwca 2022

Truskawkowy raj


Ze wszystkich owocowych ciasteczek truskaweczki spodobały mi się najbardziej.
I dlatego upiekłam je ponownie.
Okazało się, że nie tylko mnie się spodobały i zasmakowały.
Truskawki to kwintesencja maja i czerwca
więc korzystajmy z tych smacznych owoców pod każdą postacią:-)


I like strawberry cookies the most. They are my favourite.
And not also mine because I had to bake them twice.
Strawberries are my top fruit in May and June
so just enjoy them:-)








Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

5 komentarzy:

  1. Ja po prostu nie mogę :) Skąd u Ciebie tyle fantastycznych pomysłów ? Truskawki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku jeszcze nie jadłam świeżych truskawek... Nawet tych ciasteczkowych. Dla mnie istnieje głównie arbuz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...